Full Throttle *NIEUW 2025*

Was ik de enige met een Full Throttle die nogal afweek van de eerder gedeelde video's?

Nee, want in ieder geval de eerste cake, welke dikke blinkers hadden moeten zijn, was anders bij mij. Ik weet even niet meer welk effect het wel was, maar het waren geen (dikke) blinker boeketten! Ik dacht echt: "WTF, ben ik nou gek aan het worden?!? Ik zou toch zweren dat het eerste blok een dik blinkerblok zou moeten zijn!"

De tweede cake, de fan shape, weet ik niet zeker meer van of die anders was; het was in ieder geval minder opvallend dan bij het eerste blokje.

Al bij al was het nog altijd een goed overkomende compound, maar die hele dikke blinker boeketten in cake 1 was één van de redenen om hem toch maar te bestellen. Achteraf geen teleurstelling of flop te noemen, maar misschien wel als ik hem voor de adviesprijs van € 99,95 had gekocht, ipv de € 69,95 waarvoor ik hem had.

Laatst bewerkt:
Bij mij begon die ook anders, de eerste cake had het willow effect. Ik dacht bij mezelf: He, dit is anders als het productie filmpje. Tweede cake was volgens mij wel gelijk aan het productie filmpje.
Verder geen miskoop hoor, maar gewoon een topbox voor het geld waarvoor ik hem had besteld. Mooie grote boeketten met een harde burst. De waaier cake maakt dit boxje wel hoor, ik heb er heerlijk van genoten. Ook dit was een toppertje.

Bij mij begon die ook anders, de eerste cake had het willow effect

Ik dacht mij ook al te herinneren dat die eerste cake van mij een willow effect was, maar twijfelde een klein beetje. Was voor mijn gevoel zeker geen slecht uitgevoerd effect, maar wel duidelijk anders dan waar ik op had gerekend.

Uiteindelijk had ik na afloop toch een goed gevoel en er zeker van genoten en de mensen om mij heen ook, van wat ik in kon schatten!

Back
Bovenaan