Full Throttle *NIEUW 2025*

Wow, wat een prachtige bak zeg. Hoewel het laatste deel mooi is, had het voor mij ook in kleur mogen afsluiten, had de bak nog mooier gemaakt. Tot nu toe totaal geen last van fomo gehad, dit is de eerste die me doet twijfelen. Was het goud er niet geweest had ik hem wel direct besteld, voor nu nog lichte twijfel.

Ik vertrouw het niet hoor.
Dit soort filmpjes lijkt op dat duitse 1.3G.
Stond wel op de maybe lijst en nou nog steeds.
Heb al zoveel blink en goud.

Wolff heeft toch wel de reputatie dat producten presteren zoals in de filmpjes en dit is nog een filmpje van een productie controle ook. Ik ben er dus wel van overtuigd dat je dit krijgt en dat het een dikke topper is dat is wel duidelijk.

Echt klasse werk van de firma Wolff om zo productie filmpjes te laten zien geeft toch een goed gevoel bij de meeste liefhebbers hierzo.

1e deel wel erg mooi met blink en ghost.
2e deel wel dik, maar al dat goud vind ik niets. Verwaait altijd direct.

Nogmaals bij Wolff gecheckt. Geven aan dat dit echt is hoe die is. Meermaals geschoten, constant dezelfde topkwaliteit. Radical, zelfde fabriek, ook overigens.

Ziet er qua werkelijke productie toch wel goed en lekker uit hoor, hiervoor volledig links laten liggen eerlijk gezegd,😉🤔

Net de video gezien van een productie exemplaar wat @Koala gisteren hier gisteren had geplaatst en aangezien ik daar toch wel echt heel enthousiast van werd, heb ik de fout gemaakt om even te kijken welke van de winkels (waar ik al een order heb staan) hem in het assortiment hebben en voor welke prijs, zo begin december.

Blijkt dat Donadoni hem nog heeft staan voor € 69,95........ dus...... deed mijn rugje weer 'knak' en staat hij hier nu aankomende O&N ook in de straat! 🙃🤣

Net de video gezien van een productie exemplaar wat @Koala gisteren hier gisteren had geplaatst en aangezien ik daar toch wel echt heel enthousiast van werd, heb ik de fout gemaakt om even te kijken welke van de winkels (waar ik al een order heb staan) hem in het assortiment hebben en voor welke prijs, zo begin december.

Blijkt dat Donadoni hem nog heeft staan voor € 69,95........ dus...... deed mijn rugje weer 'knak' en staat hij hier nu aankomende O&N ook in de straat! 🙃🤣
Goede keuze man,lekker doosje idd, hopelijk bezwijk ikzelf niet weer 😁😉

Ook hier hoge kwaliteit (alleen rode blink valt mager uit) maar weinig bijzonders aan effecten. Voor €50 per cake €2/sh weet je waar je voor betaalt. €70 is natuurlijk no-brainer, mocht je nog geen blink/goud genoeg hebben.

Zie deze nu ook pas langs komen. Erg mooie bak ! Die waaier schreeuwt om goede omstandigheden, dus gaat zo weer op zolder als het nodig is :p

Back
Bovenaan