SPRING JOY
VWC lid
Met zulke filmpjes groeit mijn wensenlijst met de dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is toch echt wat je krijgtIk vertrouw het niet hoor.
Dit soort filmpjes lijkt op dat duitse 1.3G.
Stond wel op de maybe lijst en nou nog steeds.
Heb al zoveel blink en goud.
Tis ook wel duur hoor in december, vind je niet? Had je er ook wel even bij mogen vermeldenIk vertrouw het niet hoor.
Verder zoeken dan maar.Tis ook wel duur hoor in december, vind je niet? Had je er ook wel even bij mogen vermelden![]()

Wolff heeft toch wel de reputatie dat producten presteren zoals in de filmpjes en dit is nog een filmpje van een productie controle ook. Ik ben er dus wel van overtuigd dat je dit krijgt en dat het een dikke topper is dat is wel duidelijk.Ik vertrouw het niet hoor.
Wat een gave bak zeg. Deze helaas (nog) niet besteld. Kijken of we deze nog ergens mee kennen pakken! Prachtige kleurtjes en blinkers
PFOEHH wat een blokkie! Heerlijke 50sh 30mm maximaal gevulde compound; geschoten tijdens een productie controle in China![]()
Zet er een andere 50 shots bak voor, bijvoorbeeld de Thermal Jewels van Rubro, en je heb je eigen unieke 100 shots 30mm compound in de straatDikke bak. Jammer dat ie.maar 50 schoten heeft haha
Ik vertrouw het niet hoor.
Goede keuze man,lekker doosje idd, hopelijk bezwijk ikzelf niet weerNet de video gezien van een productie exemplaar wat @Koala gisteren hier gisteren had geplaatst en aangezien ik daar toch wel echt heel enthousiast van werd, heb ik de fout gemaakt om even te kijken welke van de winkels (waar ik al een order heb staan) hem in het assortiment hebben en voor welke prijs, zo begin december.
Blijkt dat Donadoni hem nog heeft staan voor € 69,95........ dus...... deed mijn rugje weer 'knak' en staat hij hier nu aankomende O&N ook in de straat!![]()