Frigg

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Frigg
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 485,50 gram
Aantal Schoten: 35 schoten
Effectomschrijving: 35 schots zilveren Thor spinners gaan over in multicolour peonies.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 28 seconden
Stijghoogte: 15-20 meter
Richtprijs: €29,95
Voorverkoopprijs: €24,95

lesli2019-15.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Multicolor maar dan een keertje zonder blink! En dan ook nog prachtige spinning tails eronder. Een genot om te zien :)

Hierbij mijn filmpje van deze vette nieuwe cake met mooie spinners, gefilmd tijdens de speciale ZENA Filmavond 2016:

En weer een prachtige nieuwe cake hoor, wat een dikke en volle spinners.
De prijs van 25 euro maakt het helemaal af.

Vond hem toch erg leuk op film. Ik heb der één besteld. Ik ben benieuwd hoe deze gaat presteren in de straat.

Niet live ergens geschoten ? is in den bosch nu maar 16.50. Heb het idee dat het voor die prijs. Je dit gewoon niet kan laten liggen. Af gaande op de china film.

Niet live ergens geschoten ? is in den bosch nu maar 16.50. Heb het idee dat het voor die prijs. Je dit gewoon niet kan laten liggen. Af gaande op de china film.

Jawel hoor! In Lopik! Dikke tails en mooie kleuren maar de boeketjes waren wat mager. Persoonlijk had ik daar liever iets minder sterren gezien. Dan konden de resterende sterren een slag groter voor multicolor dahlia achtige effecten. Maar goed we kunnen niet alles hebben en dit blijft een prachtige cake!

De spinning tails waren echt goed, maar zoals Anihalas zegt, de burst was erg slap. En dat maakte de boeketten erg klein, buiten dat ze ook karig gevuld waren. Dus het is een 'net niet' product, samen met de Baldur. Jammer, want ze hadden beiden potentie om een goede budget cake te zijn.

Precies!
Tsjonge jonge, wat een gemiste kans zeg!
En wat baal ik daar van!
Ik had de hoop dat dit een enkelvoudige variant van de Spinning to Multicolour van Geisha zou zijn, wat in mijn ogen nog altijd de beste cakebox ooit is.
De teleurstelling is groot! :cry:

Back
Bovenaan