Freaksorthen.nl actie korting vuurwerk orthen & tolbrug 2014-2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals voor de duidelijkheid en dat iedereen het leest; ik bied bij deze mijn excuses aan Vuurwerk Orthen, Marchel en Gilbert voor mijn impulsieve reactie omtrent de website en hun freakactie. Ik deed dit in een opwelling, wat bij mij helaas vaak kan gebeuren, en was in eerste instantie niet bedoeld om Orthen in verlegenheid te brengen. Gelukkig bezit ik nog wel de vaardigheid om daarna alles te relativeren en mijn excuses aan te bieden waar nodig. Dit gezegd hebbende zou ik graag ook weer over willen gaan naar de orde van de dag. Let's have fun!! ;)

Overigens nav van sommige vragen er komen aankomende weken nog volop artikelen (toppertjes) bij van :

- Vuurwerkmania
- Broekhoff
- lesli
- Royal (demo is pas 8 nov)

Mvg
Gilbert
Vuurwerk Orthen-Tolbrug

De week winnaar van de freak aktie is : Maarten Lensen.

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een cadeaubon twv €25,00 in je mailbox.

Mvg
Team Vuurwerk Orthen

De week winnaar van de Vuurwerk Orthen & Vuurwerk Tolbrug facebook pagina "like" aktie is : L. Thalapessy

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een cadeaubon twv €25,00 in je mailbox.

Mvg
Team Vuurwerk Orthen & Vuurwerk Tolbrug

Is de crackling candle van Broekhoff per stuk of per 2? Op de productpagina staat niks over 2 maar ik weet dat deze doorgaans zo wel verkocht worden.

Indien men bepaalde producten in ons aanbod zou willen zien kun je dit mailen naar het info adr.
Bij voldoende animo kijken we dan wat we kunnen betekenen.
Verder is natuurlijk alles via karton afname te krijgen.
Ik hiervoor kun je een vraag indienen.
Echter graag met beleid en serieuze aanvragen.
We krijgen namelijk elk jaar ontzettend veel aanvragen, echter word daar misschien maar een 2% van daadwerkelijk besteld.

gr

Indien men bepaalde producten in ons aanbod zou willen zien kun je dit mailen naar het info adr.
Bij voldoende animo kijken we dan wat we kunnen betekenen.
Verder is natuurlijk alles via karton afname te krijgen.
Ik hiervoor kun je een vraag indienen.
Echter graag met beleid en serieuze aanvragen.
We krijgen namelijk elk jaar ontzettend veel aanvragen, echter word daar misschien maar een 2% van daadwerkelijk besteld.

gr

Ikzelf doe ook wel eens navraag naar kartonnen die ik later helemaal niet bestel. In dit geval ben ik nog op zoek naar een knalcake voor in mijn finale en wil alle mogelijkheden eens op een rijtje hebben. Om alles echt goed op een rijtje te hebben, is voor mij de prijs ook niet onbelangrijk en vraag ik dus ook wel eens meer kartonprijzen dan ik ooit zal kopen. 2% is wel heel weinig, maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die eerst de prijs willen weten, voordat ze beslissen of ze akkoord gaan.

Daar had ik het ook met Gilbert over via de mail, ik zoek namelijk ook een knalcake voor in m'n finale die ik per karton aan wil schaffen omdat dit goedkoper is. Nu kan ik moeilijk een lijst sturen met de vraag voor kartonprijzen van elke knalcake. Toch moet ik er een paar weten om de juiste keus te maken.

Ik baalde een beetje van de kortingen, maar na uitleg van Gilbert snap ik het helemaal. Een cake die goedkoop is, en per bijvoorbeeld 4 in een karton zit kan moeilijk nog korting vanaf. Echter moet het makkelijker kunnen, zet bijvoorbeeld de (populaire) cakes per karton op de site. Een knalcake (Blue Thunder?), een rapid fire/at once cake. En misschien de New Moon, ik noem maar wat.

Dit kan bij andere webshops ook, dus zou bij jullie ook moeten kunnen. Geen aanval naar Orthen, dit wordt mijn 4e jaar dat ik bij jullie koop en zal nu weer vrolijk de deur uit lopen. :)

Ik denk dat de kartonkorting zoals we die kennen er over een jaar of 2 al niet meer is. Wat sommige mensen vergeten is dat de prijzen van volle kartons lager liggen omdat het makkelijke handel zou zijn, dozenhandel.
De liefhebbers hebben dit alleen voor hunzelf verpest door voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten. Zelfs al word er 50% gegeven op volle kartons is het nog niet genoeg.
Die 2% die Marchel noemt is heel reëel. Niet alleen Orthen heeft daar last van.

Ik denk dat dat orthen gewoon de kartons die hun aan willen bieden gewoon op de website moet zetten en daarbuiten de aanvragen beter kunnen laten voor wat het is.
Zit zelf in een logistieke functie en wat ik er uit begrijp hoe dit gaat , klinkt het voor mij als 1grote administratieve nachtmerrie en zou daar ook voor passen op deze manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan