Freaksorthen.nl actie korting vuurwerk orthen & tolbrug 2014-2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
FREAKSORTHEN.NL ACTIE KORTING VUURWERK ORTHEN & TOLBRUG!
Dit jaar hebben wij natuurlijk voor de echte vuurwerk liefhebbers weer een speciale actie.
Op onze geheel vernieuwde site www.freaksorthen.nl hebben wij weer getracht een breed assortiment aan te bieden met hele mooie kortingen!

Het assortiment bestaat uit artikelen van :
- Rubro
- Evolution
- Broekhoff
- Wolff
- Katan
- Vulcan
- Royal
- Pangu
- Orange label
- en vele overige artikelen.

In de loop van de komende weken zullen er nog nieuwe artikelen bijkomen gezien niet alle importeurs hun producten hebben gepresenteerd en nog niet alle informatie beschikbaar is.

Kortingen 30%-70%
Nieuw dit jaar is dat we voortaan werken met een vaste korting per product.
De afgelopen jaren werkten we altijd met een staffelkorting maar deze korting is reeds vooraf per artikel berekend.
M.a.w de prijs is ook meteen de prijs welke je uiteindelijk betaald.
Tussen alle nieuwe artikelen hebben we ook outlet artikelen staan waarvan sommige met een korting van zelfs 70%.

Special Editions
Met maar liefst de keuze uit meer dan 25 show/combi boxen kunnen we oprecht zeggen dat we een uitgebreid assortiment hebben.
Hieronder bevinden zich ook special editions.
Deze artikelen willen we jullie uiteraard niet onthouden echter zijn deze door ons niet bij te bestellen.
Hierbij geldt op=op!
Daarom is het raadzaam niet te lang te wachten om deze te bestellen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!

Karton acties
Ook dit jaar is het mogelijk om bepaalde artikelen per karton aan te schaffen.
Indien mogelijk kan dit ook met artikelen welke niet op de site staan.
Echter deze aanvraag is alleen per mail ( [email protected] ) te doen.
Wij willen jullie vragen om alleen producten op te vragen waar jullie ook daadwerkelijk interesse in hebben.
Dit om te voorkomen dat we in het verleden hele waslijsten hebben moeten samen stellen en uiteindelijk slechts enkele artikelen besteld werden.
Het kost ons te veel tijd en energie en maakt de actie op lange termijn voor niemand meer interessant.
Wij rekenen hiervoor op jullie begrip.
Artikelen met een VE minder dan 4 stuks, kan je het beste rechtstreeks op de site bestellen.
Het heeft geen zin om hier een kartonprijs voor aan te vragen.

Nog veel meer “Acties”
Naast onze kortingen hebben we nog enkele leuke acties waarmee je gratis vuurwerk kan winnen.
Deze acties lopen tot 24 dec 2014.

1. Wekelijkse Freaks loterij :
Ieder week tot aan 24 dec 2014 verloten we onder de freakbestellingen een cadeaubon t.w.v. €25,00.
De winnaars hiervan worden per mail op de hoogte gesteld.

2. Facebook Like us :
Op onze facebook pagina Vuurwerk Orthen & Vuurwerk Tolbrug hebben we een speciale like, deel en win actie.
Onder alle likes verloten we wekelijks tot aan 24 dec 2014 ook een cadeaubon t.w.v. €25,00.
De winnaars van deze actie worden wekelijks bekend gemaakt op facebook en ontvangen ook een persoonlijk bericht.

3. Freaks prijzen actie :
Onze jaarlijkse verloting van 3 hoofdprijzen onder alle freakbestellingen.
Deze winnaars worden bekend gemaakt op Facebook en ontvangen tevens persoonlijk bericht.

Hoofdprijzen :
1e prijs : Total Evolution combi, 11 cakes, originele verkoopprijs t.w.v. € 501,50
2e prijs : Event Immortal Gold showbox, originele verkoopprijs t.w.v. € 175,00
3e prijs : The Biggest 50 showbox, originele verkoopprijs t.w.v. € 125,00

Voorwaarden, spelregels en ophaaltijden
Zie website : www.freaksorthen.nl hierop kan je alles vinden omtrent de freaks actie.
Ophaaltijden filiaal Vuurwerk Orthen zijn beperkt. In de spits uren voor de gewone consument is het niet mogelijk om bestellingen op te halen.
Tip : kies afhaal locatie Vuurwerk Tolbrug, deze is nagenoeg ieder uur beschikbaar.

Vuurwerkdemo
Onze vuurwerkdemo is dit jaar op vrijdag 12 december, sportpark de Hambaken.
Osc’45 voetbalvelden. Het Wielsem 4 te ‘s-Hertogenbosch.
Aanvang : 20.30 uur.

Hartelijk dank,
Team Vuurwerk Orthen & Vuurwerk Tolbrug

Mooie overzichtelijke site. Top gedaan.

Echter zuigt e.e.a. wel. Zo had ik een x aantal 30 shots FX cakes van 7,50 euro van Rubro in mijn mandje gedaan, even verdere gewinkeld en bij het willen bestellen waren ze ineens verdwenen en ook niet meer op site te vinden. Verder valt mij het op dat de korting van 30% op meeste produkten niet gehaald wordt. Wat dat betreft een achteruitgang voor de meeste freaks. Enfin, door eerte puntje (het verdwijnen van bestelde items uit mandje) had ik besloten verder niks te bestellen. Is niet zo heel interessant dit jaar. Sorry guys.

Maar nogmaals, site is wel een hele verbetering t.o.v. afgelopen jaren.

Tja.
We weten dat er altijd mensen zijn die niet gauw of nooit tevreden zijn.
Toch hebben we veel liefhebbers die ons toch weer weten te vinden.
Wij proberen elk jaar weer ons best te doen om een zo leuk mogelijk assortiment aan te bieden.
En nog steeds is het geen verplichting maar goodwill.
Verder zijn er her en der nog advies prijzen die moeten worden aangepast.
Want wat zou voor ons een meerwaarde zijn om die prijzen omhoog te zetten terwijl iedereen hier weet welke het zijn?

Gr

Ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt. Wat mij stoort aan jullie website is dat er geen enkele mogelijkheid wordt geboden om produkten die je eenmaal in je mandje hebt geplaatst, even vast te houden totdat je daadwerkelijk gaat afrekenen. Al is het maar voor een paar minuten. Ik had 10 van die FX cakes in mijn mandje en wilde misschien al na 3 minuten gaan afrekenen, waren ze al uit mijn mandje verdwenen! Dit zal dus inhouden dat je gewoon in een snel vaart iets moet bestellen, alleen al om te voorkomen dat iemand anders het al van je weg jat. Dat is dus heel jammer en hierdoor was ik dan ook teleurgesteld in het systeem dat hierachter zit.

Verder, Ik heb je tot twee keer toe een compliment gemaakt m.b.t je website (design) , maar een mening hebben over de rest mag blijkbaar niet van jou Marchel. Wat dat betreft ben ik er dan ook gelijk klaar mee. Sorry, dit moet gezegd worden.

Ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt. Wat mij stoort aan jullie website is dat er geen enkele mogelijkheid wordt geboden om produkten die je eenmaal in je mandje hebt geplaatst, even vast te houden totdat je daadwerkelijk gaat afrekenen. Al is het maar voor een paar minuten. Ik had 10 van die FX cakes in mijn mandje en wilde misschien al na 3 minuten gaan afrekenen, waren ze al uit mijn mandje verdwenen! Dit zal dus inhouden dat je gewoon in een snel vaart iets moet bestellen, alleen al om te voorkomen dat iemand anders het al van je weg jat. Dat is dus heel jammer en hierdoor was ik dan ook teleurgesteld in het systeem dat hierachter zit.

Verder, Ik heb je tot twee keer toe een compliment gemaakt m.b.t je website (design) , maar een mening hebben over de rest mag blijkbaar niet van jou Marchel. Wat dat betreft ben ik er dan ook gelijk klaar mee. Sorry, dit moet gezegd worden.

ik had het ook wilde voor me buurjonge de zelfde cake kopen maar toen ik ging afrekenen 2 uur later dan dat de site online was geweest was die al op JA JAMMMER DAN sorry hoor maar dit is bijna bij elke site ja het is gewoon domme pech ze kunnen niet alles vast houden veel te veel werk na mijn mening

het is mij dit jaar vaker gebeurt hoor en ja dat is *** maar dan meteen zeggen ik ben er klaar mee ja sorry veel succes bij een ander

en misschien licht het aan mij maar ik zie niet waar staat dat jij je mening niet mag geven maar hij geeft ook zijn mening mag dat dan niet ?

maar goed mooie site oke ik had ook pech dat er wat uit me mandje weg was ja dat ik ... gewoon weer zoeken naar wat anders het assortiment is groot zat

Ik zit dit toevallig te lezen maar bijna alle webwinkels werken op deze manier.
Je zou complete voorraden in je winkelmandje kunnen stoppen wat betekend dat die artikelen op uitverkocht staan en de klanten naar een andere winkel gaan.
Ze zou de complete webwinkel op uitverkocht kunnen zetten.

Heb je net de laatste artikelen in je mandje en verdwijnen ze plotseling dan heb je gewoon pech.

Hallo Grizmo.
Wij horen dit ook nu pas.
Heb je dit destijds ook kenbaar gemaakt via een mail.
We hebben tegenwoordig een medewerker continu bij de pc zitten.
Dus ik neem aan dat dit niet gemeld is bij ons.
Verder mag iedereen kritiek hebben, echter dan wel onderbouwd zodat wij ook de gelegenheid krijgen hier wat aan te doen.
Iets wat wij niet weten kunnen we ook niet oplossen toch?
Iedereen weet hoeveel werk wij elk jaar weer verrichten en jullie het proberen naar jullie zin te maken.
Dus graag als iemand een probleem ziet of ondervind graag een.mailtje naar ons zodat wij er addekwaad op kunnen reageren.
gr

Ik zit dit toevallig te lezen maar bijna alle webwinkels werken op deze manier.
Je zou complete voorraden in je winkelmandje kunnen stoppen wat betekend dat die artikelen op uitverkocht staan en de klanten naar een andere winkel gaan.
Ze zou de complete webwinkel op uitverkocht kunnen zetten.

Heb je net de laatste artikelen in je mandje en verdwijnen ze plotseling dan heb je gewoon pech.

Volgens mij hebben we een tijdje geleden dezelfde discussie gevoerd rondom de website van Kuiper...

Grizmo heeft dezelfde ervaring gehad als ik destijds, en de consequentie is dat je je genaaid voelt.
Dat is jammer, en ik denk onnodig, omdat het technisch best mogelijk is om producten in een winkelmandje bijvoorbeeld een kwartier lang onbereikbaar voor anderen te maken, zodat je nog enigszins op je gemak verder kunt winkelen.
Als je nu zeker wilt zijn van je aankoop ben je dus verplicht om snel te handelen, en dus een zo klein mogelijke bestelling te doen. Daarna zou je weer opnieuw kunnen beginnen met het volgende deel van je bestelling. Kortom, het gevolg is nu dat je een versnippering van je bestelling krijgt, of klanten die volledig afhaken zoals Grizmo. Ik begrijp zijn reactie maar al te goed!
Aan de andere kant, ik begrijp de mening van Frits ook, en de meeste sites werken inderdaad op deze manier, en tóch vind ik dat het anders zou moeten.

Met excuses voor de herhaling van de discussie, maar kennelijk was mijn binnenbrandje nog niet helemaal geblust....

Laatst bewerkt:
Bij zalando sale of outlet kan je ook een artikel in je mand doen en dan is die gereseveerd. Tot max 10 min misschien is dat iets. Al is het aan de andere kant jammer op is op :)

Namens Gilbert Verheijen Vuurwerk Orthen”

Geachte Gizmo raizor,

Hartelijk dank voor je compliment tav de nieuwe freak site ! Heel leuk!

Ik begrijp echter dat je een probleem had met het bestellen van een outlet artikel.
Was dit op de oude site ? Dan zal waarschijnlijk de voorraad op zijn geweest en daarom verwijderd.
Dat is dan in ieder geval niet bewust gebeurd.
Of was het op de nieuwe site ? Hebben na de opening vannacht ,er 2 stuks nog van opgestaan ,welke we met inventariseren nog gevonden hebben afgelopen week.
Deze zijn vanochtend meteen verkocht.
Dat is inderdaad allemaal erg vervelend maar bij sommige hebben we slechts wat losse outlet artikelen ter beschikking vandaar dit meteen weer weg is.
Maar beste kan je in het vervolg dit even aan mij persoonlijk melden.
Anders weet ik ook niet wat het probleem is.
Excuses voor het ongemak !

Maar wat ik echter in je reactie niet kan plaatsen is dat je schrijft dat de meeste artikelen de 30% niet halen.
Ik weet niet wat je er mee bedoeld of welke rekenmachine jij gebruikt want buiten enkele artikelen welke van de importeurs niet goedkoper mogen ivm acties die ze ook met gewone winkels voeren of omdat het niet anders kan ivm de marge welke de importeur moet behouden ,staan er verder alleen maar producten op die 30% korting hebben of nog veel meer.
Daarnaast hebben overigens de boxen ook vaste lage prijzen bij iedere winkel.
Daar kan niet nog eens 30% vanaf.
Maar de meeste artikelen zoals je zegt klopt dus totaal niet, die “vaste” prijsacties is maar een heel klein percentage van het aanbod..
Het is namelijk precies andersom, kijk alle artikelen nog maar eens heel goed na.
Maar dit terzijde.

Echter heb ik nog een puntje ,dit geldt niet voor jou persoonlijk maar wat ik nu schrijf bedoel ik in het algemeen :
Het feit dat er vele winkels zijn gestopt dit jaar met acties voor freaks is wel een teken aan de wand.
Wij zijn er ooit als een van de eerste mee begonnen en houden dit ook in stand speciaal voor alle vaste klanten maar de branche staat laatste jaren erg onder druk en marges slinken en de kosten voor importeurs en winkeliers stijgen alleen maar. Terwijl met acties voor jullie het vuurwerk goedkoper word.
Of iemand nu wel of niet bij Vuurwerk Orthen koopt daar maak ik in dit schrijven geen verschil in, en wat ik nu dus schrijf bedoel ten goede maar koester de winkels die freaksacties doen want het worden er steeds minder!
En als het zo door gaat eisen importeurs dat het niet meer mag of niet meer kan en is jullie voordeel zo ie zo weg.

Ik wens iedereen veel plezier de komende maanden !

Hartelijk dank,
Gilbert Verheijen

De white thunder heeft 25%, en zo zijn er volgens mij nog een paar die beneden 30% zijn.

Maar even dat terzijde, er word echt heel snel gereageerd op de karton aanvraag mails, mijn complimenten! Dat vind ik een zeer positief punt. Verder is de site echt mooi en een stuk beter dan vorig jaar. Jullie groeien in een korte tijd met een grote vaart.

Het klopt dat er wat items bij zitten die de 30% niet halen.
Dit is makkelijk uit te leggen.
Als importeur heb je veel verschillende producten en allemaal daarbij verschillende marges.
De laatste jaren zijn importeurs ook met budget lijnen en goedkopere producten op de markt gekomen waarbij zowel importeur als winkel een lagere standard marge hebben.
Zouden we deze met de kortings actie's mee laten lopen zou dat betekenen dat een verkooppunt op deze producten niks of te weinig zou over houden.
Het is dus niet meer dan normaal dat winkels op de stunt artikelen,aanbiedingen,budget lijnen etc geen extra korting rekenen.
Hopelijk begrijpt men dit.
Het is in ieder geval een goede en gezonde discusie zodat dit transparant geventileerd word zodat het duidelijk word dat kortingen niet altijd mogelijk zijn.

gr

Hallo Grizmo.
Wij horen dit ook nu pas.
Heb je dit destijds ook kenbaar gemaakt via een mail.
We hebben tegenwoordig een medewerker continu bij de pc zitten.
Dus ik neem aan dat dit niet gemeld is bij ons.
Verder mag iedereen kritiek hebben, echter dan wel onderbouwd zodat wij ook de gelegenheid krijgen hier wat aan te doen.
Iets wat wij niet weten kunnen we ook niet oplossen toch?
Iedereen weet hoeveel werk wij elk jaar weer verrichten en jullie het proberen naar jullie zin te maken.
Dus graag als iemand een probleem ziet of ondervind graag een.mailtje naar ons zodat wij er addekwaad op kunnen reageren.
gr

Had je meteen zo gereageerd dan zou ik dat TOP hebben gevonden en kon ik er iets mee. Ook ik had inderdaad misschien beter even een mail kunnen sturen, maar zag dit euvel als iets dat bekend moest worden gemaakt zodat iedereen op de hoogte zou zijn van het feit dat dit kan gebeuren. Het is gewoon niet leuk dat je winkelmandje ineens leeg is, dus een gewaarschuwd mens telt voor twee. Vandaar dat ik dit hier neer had gezet. Ten tweede viel het mij op dat sommige produkten niet die 30% korting haalt dan normaal gesproken het geval zou zijn. Echter, misschien heb ik wel van een mug een olifant gemaakt, het iets groter opgeblazen dan het was. Ik heb het bericht van Gilbert ook gelezen, ik begrijp zijn beredenering omtrent een en ander wel en hij heeft wellicht gelijk wat betreft het feit dat wij de aanbieders van freakkortingen moeten koesteren.

Wat betreft mijn uitspraak dat ik er gelijk klaar mee ben was bedoeld omtrent de hele discussie. Ik bedoelde er niet mee dat ik er klaar mee was om een klant te zijn. ;)
Ja, ik was wat gefrustreerd door die aktie van jullie site, maar ben nu weer wat gekalmeerd en kan het nu wat beter relativeren. Ik denk dat mijn excuses aanbieden wel op zijn plaats is. Bij deze!

Even een reactie van mijn kant;

klant is koning word soms wel eens even iets letterlijk genomen denk ik wel eens.
Ik heb hier in de omgeving alleen een Zena winkel die iets doet met korting ,voor de rest kan je lekker de advies neertellen en genoegen nemen met 1 of ander flut cake als extra.

Als service steekt orthen heel veel werk in een kortingsactie die ze op eigen initiatief opzetten als liefhebber.
Ieder jaar zie ik mensen die volledig uit hun stekker gaan over inrichtingen van de website,instellingen die net niet kloppen, prijzen die naar hun idee niet zijn wat het zou moeten zijn.

Om eerlijk te zijn vind ik het tenenkrommend hoe mensen van achter hun computer denken van alles te kunnen eisen, besef.... dit word je gegeven en ik irriteer me eraan dat mensen die hier hun hart en ziel in steken na een hoop werk waar ze hun tijd in steken nog even een emmer stront over zich heen krijgen.

Ik hoef geen uitleg over de reden waarom, doe het gewoon niet en overleg met orthen over het probleem wat je hebt en als het dan niet opgelost word heb je mischien reden over klagen.

Voor de rest heb ik weer reden tot juichen omdat ik vind dat het weer een top freak actie is die neer gezet word door orthen en ik dit jaar samen met de uitverkoop weer een super verzameling vuurwerk heb voor komend oud en nieuw.

Van mijn kant: ga zo door en veel succes met de komende verkoop .

Ik bestel niet bij jullie, dat is simpel te ver weg voor mij. Neemt niet weg dat ik mijn complimenten wil geven aan jullie. Kortingen hoeven niet gegeven worden en jullie doen het toch. Verder leuke acties onder de freakbestellers. Had mij net nog bijna over de streep getrokken maar het is voor mijin combi met werken in een zaak niet te doen,.
verder vind ik jullie toon in een discussie erg netjes, je ziet ook dat het werkt. Nogmaals complimenten en succes met alles,.

greetzzz

Even een reactie van mijn kant;

klant is koning word soms wel eens even iets letterlijk genomen denk ik wel eens.
Ik heb hier in de omgeving alleen een Zena winkel die iets doet met korting ,voor de rest kan je lekker de advies neertellen en genoegen nemen met 1 of ander flut cake als extra.

Als service steekt orthen heel veel werk in een kortingsactie die ze op eigen initiatief opzetten als liefhebber.
Ieder jaar zie ik mensen die volledig uit hun stekker gaan over inrichtingen van de website,instellingen die net niet kloppen, prijzen die naar hun idee niet zijn wat het zou moeten zijn.

Om eerlijk te zijn vind ik het tenenkrommend hoe mensen van achter hun computer denken van alles te kunnen eisen, besef.... dit word je gegeven en ik irriteer me eraan dat mensen die hier hun hart en ziel in steken na een hoop werk waar ze hun tijd in steken nog even een emmer stront over zich heen krijgen.

Ik hoef geen uitleg over de reden waarom, doe het gewoon niet en overleg met orthen over het probleem wat je hebt en als het dan niet opgelost word heb je mischien reden over klagen.

Voor de rest heb ik weer reden tot juichen omdat ik vind dat het weer een top freak actie is die neer gezet word door orthen en ik dit jaar samen met de uitverkoop weer een super verzameling vuurwerk heb voor komend oud en nieuw.

Van mijn kant: ga zo door en veel succes met de komende verkoop .

Ben het hier helemaal mee eens! Sommige mensen hier zijn gewoon verwend met de kortingen en vinden 30% al gauw te min. Prima allemaal, een winkelier hoeft geen korting te geven maar volgens mij vergeten sommige mensen hier dit. Als het gezeur zo doorgaat sluit ik niet uit dat winkeliers het wel best vinden en gewoon alleen aan de 'normale consument gaan verkopen'

OT: Dit is gewoon een zeer goede actie van Orthen en er wordt keurig netjes en snel op de mails gereageerd. Service staat hier hoog in het vaandel! Ik ga hier zeker nog wat bestellen.

Ik weet niet of het al genoemd is, maar het viel me net op dat de youtube filmpjes van de 'Orange' serie op prive staan. Je kunt ze als bezoeker dus niet bekijken.

Top geregeld weer van orthen. En tja, mensen die het allemaal wat te min vinden, moeten maar lekker zelf een winkel opzetten.

Beste liefhebbers.
Inmiddels is door de poster aangegeven dit in een opwelling te hebben gedaan en heeft excuses aangeboden en geaccepteerd.
Das laten we dit verder rusten en maken er weer een gezellig topic van met wederzijds respect en gaan we weer toewerken naar de gezellige kerst en ons heiligste feest o&n.

gr

Ik vind het ook weer erg netjes als mensen de moeite nemen om zich te verontschuldigen, ook daarvoor respect !
ik neem niemand persoonlijk iets kwalijk , want persoonlijk schiet ik ook wel eens uit de bocht en dat is niet meer als menselijk.

En laten we er inderdaad een feestje van maken , niet alles is een feest in deze wereld en dit is nog iets waar we allemaal ons hart en ziel in steken en daarom moeten we dit ook koesteren met zijn allen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan