Freakpyromaniacs Nieuwjaar - China 2012

Dit waren dus wel chinezen die een eindbom maakte door van het laatste stuk een hoop te maken

Soms kan het ook zo simpel zijn.:wink:
Maar even zonder gekheid. Dit soort trips kunnen de komende jaren wel eens heel populair gaan worden. Al helemaal als de politiek het voor elkaar krijgt om onze traditie te vernaggelen. :( Dan zoeken we het gewoon elders. :))

Heel mooi om te zien, ik zou hier ooit nog een keer met mijn vader ( Torrr ) naar toe willen gaan om dit mee ta maken in het echt.

De trailer van de China 2012 DVD!
De DVD zal zeer binnenkort te koop zijn in onze www.Pyrowinkel.nl. Op dit moment ben ik nog even aan het kijken hoe ik dit moet aanpakken. Als alles goed loopt kan ik het op 2 DUAL LAYERS kwijt maar op dit moment staat alles nog op 3 dual layer DVD's. En eigenlijk wil ik dat niet omdat de DVD dan te duur word en het mij veels te veel tijd kost om de DVD's te maken.

De DVD staat boordevol vuurwerk! Heel veel knalvuurwerk, kleine artikelen, inkopen doen, Shell kitjes, 4" t/m 8" shells, Prof blokken t/m 3 inch, Ouderjaarsavond in Nanning, De show op Nieuwsjaardag (30 minuten), Onze CHinese teringherrie Show en ga zo maar door!

Alles is van dag tot dag op de DVD gezet! Jullie kunnen dus precies zien hoe het verloop van onze trip is geweest.

Gave trailer zeg!!!
Tony komen er nog meer beelden op de site of zijn de meeste voor de DVD gereserveerd?

Heerlijke trailer ziet er veel belovend uit. Leuke beelden ook dat jullie met een kar blokken verplaatsen. En uiteraard de rol als ketting op het eind in de video.

Zodra ik me loon heb ga ik proberen de PGI en de Chinees nieuwjaar gelijk te kopen , wat een geweldige filmpjes moeten hier opstaan.
PGI staat voor mij nog op nr 1 want ik ben zelf ook into pyrotechniek en die dvd is leerzaam en geweldig om met een biertje te kijken !
Hulde aan de fpm mensen !

Over een tijdje zeker bestellen!! Eerst even me loon afwachten want zo bestel ik er nog een aantal andere dvd's bij. Kost me anders elke keer verzend kosten... :).
Trailer ziet er verder top uit!! En zo te zien aan alle andere filmpjes hebben jullie het best na jullie zin gehad. 8 inch en dikke cake's!! Gaaf!!!

Back
Bovenaan