Freakdating

Dit topic even bumpen.

Is het een idee om dit topic (of eventueel een nieuw topic) te gebruiken om initiatieven voor alternatieve manieren van het vieren van de jaarwisseling over de grens te bespreken? Ik las her en der al ideeën om in het buitenland huisjes te huren en dan daar te gaan stoken. Misschien kunnen zulke initiatieven hier verder uitgewerkt worden, aangezien we hier ook al een lijst met gelijkgestemden hebben?

Om alvast een balletje op te gooien: ik ben zeer bereid om met wat freaks in het noorden van het land over de grens van Duitsland inkopen te doen/af te steken rond of tijdens de jaarwisseling!
Helemaal eens maar ik vind het echt nog te vroeg. Eerst 100% weten waar we aan toe zijn…

Mijn hoop is nog steeds dat we dit jaar gewoon legaal mogen stoken, toch is die kans helaas steeds kleiner aan het worden.

Ik had al contact met een forum lid die het in zijn omgeving niet meer kan/mag vieren en aangeboden dat het bij mij mogelijk was.
Helaas zal de afstand tussen onze woonplaatsen het erg lastig maken en overnachten is toch wel een dingetje, dit staat dus in de ijskast.

Maar...

Nou spelen er bij mij momenteel heel wat scenario's door het hoofd en ben me voorzichtig aan het oriënteren naar mogelijke plannen.
Eventueel zou bovengenoemd lid dan ook mee kunnen doen, als het niet te grootschalig is/wordt.

Natuurlijk is één plan/scenario daarvan zoals @BlackIce45 schrijft hierboven: een huisje in het buitenland.

Toch zijn er ook wat variabelen om nu rekening mee te gaan houden en dat is wellicht het verenigingen plan.
Eigenlijk zit ik er niet op te wachten maar ik had van/via @HVLV begrepen dat zij een laagdrempelig 'kant & klaar' plan hier voor hebben.

Dus vandaar de bump van dit topic, even een verkenning van de mogelijkheden.

Tevens krijg ik steeds meer interesse in Fallas, dus wie weet is daar ook een Freak date mogelijk..!

Hoe staan andere leden hier in, en wat voor plannen zijn/worden er gemaakt? Wellicht 'vergeet' ik voor nu nog opties.

Back
Bovenaan