Freakacties Zena en Rubro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daaanvdb

VWC lid
Beste forumleden en vuurwerkwinkels,

Ik vroeg me af of er winkels zijn die freakacties houden met producten van de merken Zena en Rubro. Zo ja, waar zijn die winkels en wanneer beginnen die freakacties? Ik heb een paar topics van winkels bezocht in dit subforum, maar ik werd er niet veel wijzer uit, vandaar deze post.

Zover ik weet, worden hier producten van Evolution, Royal en Wolff aangeboden, volgens mij geen Zena en Rubro. Als ik me vergis, laat het me dan graag weten!

Het is nu 3 januari, de meeste winkels zullen bezig zijn met de balans op maken van afgelopen jaar.
In de komende weken/maanden zullen er meer dan genoeg winkeliers weer beginnen met hun acties en daar zullen ongetwijfeld ook veel winkeliers bij zitten die Rubro en Zena verkopen.

Het is nu 3 januari, de meeste winkels zullen bezig zijn met de balans op maken van afgelopen jaar.
In de komende weken/maanden zullen er meer dan genoeg winkeliers weer beginnen met hun acties en daar zullen ongetwijfeld ook veel winkeliers bij zitten die Rubro en Zena verkopen.

Dus; dit subforum in de gaten houden en afwachten?

Afgelopen jaar had Vuurwerkland Steenbergen al een prachtige actie op heel veel Zena cakeboxen, Rubro was aan het eind van het jaar (samen met nog wat Zena artikelen) met korting te bestellen via vuurwerklandfreaks.nl. Of dit jaar ook weer wat moois geregeld kan worden is nog even afwachten!

Uiteraard zal vuurwerkland outlet in Groningen weer met een freakactie komen met Rubro, Zena , katan, cafferata ,vuurwerktotaal ,wolff

hahaha toch wel mooi , we zijn amper uitgestookt of we zitten alweer op de freakacties te wachten , ik ook hoor

Ik zoek naar een winkel in grofweg de ruit Amsterdam-Almere-Enschede-Utrecht, een beetje het midden van het land dus. Alle winkels met acties die genoemd worden waardeer ik echter!!!

Ik moet het gewoon maar afwachten aangezien het pas 3 januari is ;)

Iedereen (alvast) bedankt voor de hulp!!

Ik zoek naar een winkel in grofweg de ruit Amsterdam-Almere-Enschede-Utrecht, een beetje het midden van het land dus. Alle winkels met acties die genoemd worden waardeer ik echter!!!

Ik moet het gewoon maar afwachten aangezien het pas 3 januari is ;)

Iedereen (alvast) bedankt voor de hulp!!

Moet je tzt dus Valk in Nijverdal in de gaten houden.....

ik was blij verrast met de prijzen die voor Rubro & Zena gevraagd werden in Oktober, maar als het eerder en dus ook goedkoper gaat dan hoor ik dat ook graag. ik zal deze zeker in de gaten houden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan