Freakacties in 2026, pak je ze mee of niet?

Ik koop nu nog niks in principe, of de aanbieding moet wel heel geweldig zijn ...
Sluit niet uit, dat ik in Duitsland al wat bestel als daar een mooie aanbieding voorbij komt.

Dan hoor ik het wel haha,zie dat Alpeco wel funke heeft

Ja aankomende maanden zat tijd om alles rustig te bestuderen en te kijken wat wel/niet.

Zo ben ik vorig jaar ook begonnen met de NL markt en denk dat ik een aardig geslaagde collectie had.

Dus komt helemaal goed, en als ik iets nuttigs weet, of jij, DM-en we. :thumbsup:

Als de webshops van mijn favoriete winkels open geen, ben ik best bereid alvast een eerste order te plaatsen.
Weet van beide dat ik mijn geld toch wel netjes terug krijg, mocht er geen verkoop mogen plaatsvinden eind december.

Ik ben het zelf nog allemaal aan het uitpluizen haha, maar dit is het lijstje wat ik tot nog toe heb samen kunnen stellen als potentiële BE shops. (DE laat ik ff voor wat het is)
Uiteraard in de zomer ofzo shoppen, December is vragen om gezeur naar mijn bescheiden mening.

Er zullen vast mensen hier op het forum zitten die jou & mij over je vraag beter kunnen informeren.

Kwa siervuurwerk zijn alleen de aanbiedingen bij zena interessant. Voor de rest liggen de prijzen veel te hoog in België.
Pyroshop heeft soms een leuke actie (neem iets mee en krijg 25% korting) en blackfriday is daar altijd wel goed.
Loots erg druk en traag heel soms iets leuks (zelden).
Alpeco heeft albert en funke (meer dan pyroshop) alleen geen korting oid.

Kwa siervuurwerk zijn alleen de aanbiedingen bij zena interessant. Voor de rest liggen de prijzen veel te hoog in België.
Pyroshop heeft soms een leuke actie (neem iets mee en krijg 25% korting) en blackfriday is daar altijd wel goed.
Loots erg druk en traag heel soms iets leuks (zelden).
Alpeco heeft albert en funke (meer dan pyroshop) alleen geen korting oid.

Het is natuurlijk als alternatief op kopen in NL, dus dan zeg ik: beter te duur als niet te koop.

Maar ik snap je punt volledig hoor, ze zijn gewoon veels te duur eigenlijk.
In elk geval bedankt voor je informatie.

Back
Bovenaan