Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit een kleine foutje in de site waardoor helaas een groot deel van de afbeeldingen van de producten niet zichtbaar zijn.
We zijn druk bezig om dit op te lossen!

De afbeeldingen zijn helaas nog niet zichtbaar, wel heb ik van onderstaande artikelen nog een aantal stuks gevonden en op de site gezet:
- Garden Party III
- Return of the Phoenix
- Sunbeam 1
- Sunbeam 3

Return of the Phoenix is inmiddels weer uitverkocht, sorry :p Tof dat je nog wat producten hebt kunnen vinden :)

Colorful City...Zo dicht bij en toch nog zo ver weg...!

PS: Ligt dat aan mijn laptop of geeft de site de afbeeldingen niet goed weer?!

Colorful City...Zo dicht bij en toch nog zo ver weg...!

PS: Ligt dat aan mijn laptop of geeft de site de afbeeldingen niet goed weer?!

Nope ligt aan de site, er wordt hard aan gewerkt maar helaas is er na een update van een en ander iets niet helemaal goed gegaan met de afbeeldingen.

Inprincipe krijg je alleen de cakebox, dus niet de omdoos en de kooi.
Maar mocht je hem als karton willen hebben en hem zelf unboxen laat het me dan even weten.

Wat een service, zulke kortingen geven en de omdoos plus kooi verwijderd.
Petje af, erg netjes.

Inprincipe krijg je alleen de cakebox, dus niet de omdoos en de kooi.
Maar mocht je hem als karton willen hebben en hem zelf unboxen laat het me dan even weten.

Als het voor jou geen extra moeilijkheden/werk oplevert dan zou ik hem graag in omdoos+kooi ontvangen. Het unboxen lijkt mij namelijk een keer erg tof.

Wat een service, zulke kortingen geven en de omdoos plus kooi verwijderd.
Petje af, erg netjes.

Over service niets te klagen inderdaad :D Worden de omdozen+kooien verwijderd, dan heb je altijd weer van die "vervelende" freaks die juist dit juist wel graag willen hebben :D :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan