Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
er komen er voor al actie's zodra ik van de leveranciers het assortiment rond heb zal ik dat hier posten met bijbehorende acties.
En mogelijk komen er nog een aantal combinatie deals, dat ben ik nu aan het uitbroeden :p

Whahaha die is goed :)
Nee ik ben aan het kijken voor wat leuke combi deals die dan op dat moment nog gunstiger zijn dan de dan lopende freakctie ;)

Wij zullen de komende weken met de nieuwe freak acties komen, maar wil al wel vast laten weten dat wiij van Wolff de volgende producten opnemen:
Speed, Joy Ride, Madhouse, Final Fate, Vulkan X, Three some, The miracle, Road riot en triple trouble.

Tevens zullen wij beperkt de Cruel Traction op voorraad krijgen, wil je deze mooie cakebox hebben dan is deze al te bestellen via [email protected] voor €125.00 p/stuk.
Wees er snel bij want op is op !!

Laatst bewerkt:
De Cruel Traction besteld!! Peroonlijk vind ik dit de topper onder de nieuwe cakeboxen van Wolff.
Lekkere korting ook. Mijn dank is groot mannen van Vuurwerk Huizen.

Ik heb in de afgelopen dagen al meer vraag gehad dan ik in eerste instantie heb besteld, ik kan nog tot morgen 17.00 uur bij betellen.
Wat ik dan heb besteld krijg ik gegarandeerd, daarna is het OP = OP !

Heb je interesse in een Cruel Traction van Wolff voor €125.00 laat het mijn dan door middel van een pm of mail op [email protected] weten voor morgen avond.
Dan kan ik daar rekening mee houden met bestellen en weet je zeker dat je hem krijgt!

Op dit moment heb ik nog 3 Cruel Traction en nog 4 big 19, voor nu is dat op = op en weet ik niet in hoeverre ik deze nog bij krijg.
De Cruel Traction is €125.00 en Big19 is €130.00

Heb je interesse stuur dan even een email naar [email protected]

Heb er mooi twee weten te bemachtigen van deze super bak. Ook begreep ik van Patrick dat van de Evolution artikelen de vroege vogelprijzen ook deze week nog geldig zijn. Doe er dus je voordeel mee. Ook heeft Patrick nog een aantal oude Wall cakes liggen van Evolution voor een mooi prijsje.:)

Van Evolution heb ik de volgende items nog liggen ±

Blue Thunder - Van €42.95 voor €27.50
Happy Thunder Q - Van €22.50 voor €14.50
Ice Queen - Van €42.50 voor €27.50
Tianium Thunder - Van €49.95 Voor €32.50

En heel beperkt nog wat oude Wall cakes, maar welke en hoeveel even geen idee.
Wat ik er nog van heb zit op €12,50 p-stuk.

Deze prijzen lopen nog tot en met zondag door !

Wij zijn druk bezig de puntjes op de i aan het zetten voor de nieuwe freak actie.
Het wachten is op dit moment nog op de beelden van Royal zodat wij daarin ons assortiment definitief kunnen vast stellen.

Mocht je ondertussen vragen hebben over ons assortiment Evolution en Wolff en de bijbehorende actie's/prijzen stuur dan gerust een pm of email naar [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan