[Freakactie 2026] Vuurwerkkanjer Fleringen

Op zich geen gekke vraag toch? Ik zou ook wel willen weten waar we aan toe zijn.
Begrijpelijk, normaal bestel ik hier ook heel veel. Maar een verbod had je eigenlijk al mijlenver aan zien kunnen komen, daarom zelf niets besteld. Ga er maar vanuit dat de toppers van Vuurwerkkanjer het op een nette manier oplossen.

Sterkte Arjan en team met het vuurwerkverbod en bedankt voor al die jaren top service 👌🏼

Begrijpelijk, normaal bestel ik hier ook heel veel. Maar een verbod had je eigenlijk al mijlenver aan zien kunnen komen, daarom zelf niets besteld. Ga er maar vanuit dat de toppers van Vuurwerkkanjer het op een nette manier oplossen.

Sterkte Arjan en team met het vuurwerkverbod en bedankt voor al die jaren top service 👌🏼
Ah ja. Zo bedoelde ik het ook niet. Heb er ook alle vertrouwen in. Sterkte allemaal.

Begin dit jaar hadden wij heel even kort contact met Kanjer, omdat zij ook aan Duitsland dachten als eventuele oplossing net als wij. Daarom is onze webshop alsnog online gegaan.

Omdat het verbod er nu ligt, heb ik ze deze vraag in het openbaar gesteld omdat ik denk dat er meer bij gebaat zijn.

Dus wat Grens al zegt, totaal geen slechte bedoelingen en een doodnormale vraag.

Back
Bovenaan