[Freakactie 2026] Vuurwerk Huizen

Beste liefhebbers,

Ondanks de teleurstelling die nog steeds overheerst door het verbod op Cat.2 vuurwerk, gaan wij vol gas op de verkoop van Cat.1 vuurwerk.
Hierin zullen wij proberen om een ruim en onderscheidend assortiment neer te zetten!
Tevens zullen wij medio november onze verkoopruimte gaan opbouwen en ondanks dat het Cat.1 proberen een mooie sfeervolle showroom neer te zetten.

Onze restvoorraad cat.1 staat reeds op onze website en de afgelopen week zijn we begonnen met het aanmaken van meerdere artikelen welke wij reeds in bestelling hebben staan.
Zo staan er inmiddels een 20 tal artikelen van Funke op onze site, welke wij in de komende maanden gaan binnen krijgen, houdt onze site in de gaten voor wat er nog meer gaat volgen :cool:

Qua afhaalmomenten staan er nu een aantal zaterdagen in Augustus in, maar inprincipe alles wat op voorraad is kan de dag van bestellen of elk ander moment afgehaald worden.
Zet dit even bij het opmerkingen veld wanneer je het wild halen en dan fixen we dat :)
Den komende tijd zullen wij ook afhaalblokken gaan aanmaken op andere dagen etc

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust in deze topic of stuur een mailtje naar [email protected]

Groetn,

Patrick

Vuurwerk Huizen

www.vuurwerkhuizen.nl

Laatst bewerkt:
Kleine update ;)

- De torches die op de website staan van Broekhoff zijn al op voorraad maar door een fouotje in POS komen ze niet beschikbaar op de site helaas. Wanneer je langs komt bij de winkel zijn ze direct af te halen :)
- De Funke items die ik online heb staan is de leverdatum nog onbekend, zodra ik daar meer van weet meld ik dat. Daarnaast ben ik nog aan het kijken voor uitbreiding van Funke. Mochten er wensen zijn dan kan je dat altijd per mail of PM laten weten.
- De oplettende kijker had misschien al op de site gezien, maar wij krijgen ook een 20+ tal artikelen van Dumdum/Klasek op voorraad, dit wordt ergens in September verwacht zoals het nu staat en komt deze week allemaal online te staan.
- Woensdag gaan we op bezoek bij Wolff om even bij te praten en te kijken voor het assortiment van dit jaar.
- En er zal tevens nog eea van Broekhoff, Lesli en GBV worden toegevoegd aan het assortiment.

Kleine update ;)

- De torches die op de website staan van Broekhoff zijn al op voorraad maar door een fouotje in POS komen ze niet beschikbaar op de site helaas. Wanneer je langs komt bij de winkel zijn ze direct af te halen :)
- De Funke items die ik online heb staan is de leverdatum nog onbekend, zodra ik daar meer van weet meld ik dat. Daarnaast ben ik nog aan het kijken voor uitbreiding van Funke. Mochten er wensen zijn dan kan je dat altijd per mail of PM laten weten.
- De oplettende kijker had misschien al op de site gezien, maar wij krijgen ook een 20+ tal artikelen van Dumdum/Klasek op voorraad, dit wordt ergens in September verwacht zoals het nu staat en komt deze week allemaal online te staan.
- Woensdag gaan we op bezoek bij Wolff om even bij te praten en te kijken voor het assortiment van dit jaar.
- En er zal tevens nog eea van Broekhoff, Lesli en GBV worden toegevoegd aan het assortiment.
Alle klasek/Dumbum items staan zichtbaar op de site :)

Back
Bovenaan