Pauperzooi
VWC lid
Snel geholpen, top weer voor elkaar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Zeker het loopt daar zeer soepel, gaat soepeler dan destijds in Nijverdal... inderdaad beetje zout was mooi. Was spekgladHier afgelopen 29e ook weer super geholpen. Al met al met een goede 10 minuten weer bepakt vertrokken.
Als ik dan toch een klein kritiek puntje mag aanstippen.........
Een klein beetje strooien was handig geweest voor de deur. Man wat was het glad daar![]()
Tegen mij werd gezegd 1e week januari dus ik geef het nog ffBenieuwd wanneer de centjes van de Freestyle madness gestorneerd worden zodat we ze weer uit kunnen gaan geven![]()
GoedenmorgenAfgelopen jaar ook weer in Nijverdal & Geesteren geweest. Ik weet nog wel die goede oude tijd toen Geesteren er nog niet was dat je altijd de kartonnen van VWPD altijd aan de zijkant moest ophalen in Nijverdal. Denk nu zeker alweer +/- 15 jaar klant bij Valk. Zou inderdaad jammer zijn als dit allemaal voorbij is.
We zijn even met een welverdiende vakantie en daarna word alles geregeld en opgelostBenieuwd wanneer de centjes van de Freestyle madness gestorneerd worden zodat we ze weer uit kunnen gaan geven![]()
Klopt inderdaad, Geesteren veel beter qua afhaal. In Nijverdal was het altijd wel chaos.Goedenmorgen
Ja dat waren nog eens tijden, lange rijen de bunkers helemaal vol en tussentijds weer nieuwe leveringen om alles weer aan te vullengeesteren was daarin voor ons een gouden zet om de druk bij nijverdal weg te nemen.
Het had wel ontzettend veel sfeer altijd in Nijverdal. Alleen ophalen 's ochtends vroeg met alleen maar liefhebbers... in Geesteren is alles super geregeld en in praktische zin zeker een vooruitgang, maar het had zeker charme in NijverdalKlopt inderdaad, Geesteren veel beter qua afhaal. In Nijverdal was het altijd wel chaos.
Hopelijk komend jaar weer naar Geesteren!
Lekkere oliebollen ook, aan de overkant van de straat, daar in Nijverdal.Het had wel ontzettend veel sfeer altijd in Nijverdal. Alleen ophalen 's ochtends vroeg met alleen maar liefhebbers... in Geesteren is alles super geregeld en in praktische zin zeker een vooruitgang, maar het had zeker charme in Nijverdal
En in Nijverdal werkte ook altijd twee leuke dames.... was ook geen straf.Lekkere oliebollen ook, aan de overkant van de straat, daar in Nijverdal.![]()