JanFireman
VWC lid
Dat is helemaal om de hoek hahahaDat is de verkeerde Jan. Hier moet je wezen!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is helemaal om de hoek hahahaDat is de verkeerde Jan. Hier moet je wezen!!
1 bedrijf 3 locaties. En vwpd is aparte locatie. En ook alleen maar afhaal voor vwpdDat is helemaal om de hoek hahahaDacht dat alles bij elkaar hoorde
![]()
Dat was @Vuurwerkkoning hé. Ik heb de reputatie om altijd te laat te komen (Brabants kwartiertje) dus dan zou het wel heel vreemd zijn als ik ineens veel te vroeg benNormaal staat knetter altijd al om 2330 bij vwfeestje voor de deur maar dit is next level paar maanden van te voren...
ja staat eropIk neem aan dat het adres op de afhaalbon staat?
Probeer het later nog eens. Bestellingen worden vaak samengevoegd. En komt er weer ruimte in de tijdsblokken. Dat word 1 keer in de zoveel weken gedaan(ik weet niet wanneer dat gebeurd en bemoei mij daar ook niet mee)Helaas past me de tijdsblokken die nog open staan niet meer te combineren met andere freak shops in de buurt! Succes met de komende 104 resterende dagen!!
Die gaan ook snelTe laat voor de Ultimate city trip...
Bedankt! zojuist 2 keer de big valk en 2 sensation boxen toegevoegd.Zou graag nog wat sensation boxen en de big valk willen toevoegen namelijk.
Staat er weer opTe laat voor de Ultimate city trip...
Gister was een karton van 4 stuks nog €140.Howling los 34.95
Bij de karton prijs 199,80 staat er niet bij hoeveel er in een karton zitten
Denk ik ook, alleen staat niet op de siteGister was een karton van 4 stuks nog €140.
De verhouding zal nu wel anders zijn, denk 6 in een karton.
Dacht idd ook ff dat ik een kartom van 4 had gezienGister was een karton van 4 stuks nog €140.
De verhouding zal nu wel anders zijn, denk 6 in een karton.