grensknaller
VWC lid
Oh dit is heel gaaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het tempo had van mij ook hoger gemogen inderdaad, dan paar per 2 schietenAltijd fijn extra fluit artikelen, maar allemachtig wat een traag en eentonig tempo zeg. Die salute cake is wel errug lekker als die een goede knal produceert ten minste.
Eventueel, het is er toch al door....? ik snap er geen reet meer vanBen ook wel benieuwd naar de prijzen. Wellicht wordt er mee gestunt ivm het eventuele verbod volgend jaar
Eventueel, het is er toch al door....? ik snap er geen reet meer van
Vorige jaar was het begin novemberDie salute cake is erg gaaf, iemand enig idee wanneer valk hun normale website open gaat?
Wat ik begrepen heb van Rene is dat we eerst de demo van Magnum afwachten en dan gaan we kijken of we nog iets aan de vuurwerk per doos shop toe kunnen voegen en eventueel bijvullen.Hopelijk word vuurwerk per doos ook snel aangevuld / ge-update.
Wil weer bestellen maar bijna alles is uitverkocht.
Zou mooi zijn maar er zit maar 25min tussen de 2 winkels he kerelIk weet dat jullie ooit hebben gezegd dat er geen losse items meer in de vwpd shop komen nu was mn brutale vraag(ik dacht probeer het toch) kan er gekeken worden om die nieuwe producten(valk eigen import) toch bij vwpd los te verkopen?
Bedoel je voor de losse verkoop?Ik weet dat jullie ooit hebben gezegd dat er geen losse items meer in de vwpd shop komen nu was mn brutale vraag(ik dacht probeer het toch) kan er gekeken worden om die nieuwe producten(valk eigen import) toch bij vwpd los te verkopen?
Zullen ze het minimumbedrag ook even direct naar 50 zettenIk weet dat jullie ooit hebben gezegd dat er geen losse items meer in de vwpd shop komen nu was mn brutale vraag(ik dacht probeer het toch) kan er gekeken worden om die nieuwe producten(valk eigen import) toch bij vwpd los te verkopen?