[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkland Winterswijk

Wij hebben last-minute weer wat toevoegingen gedaan, zo bieden wij nu ook de:

- Triple Layer van Magnum
- Darkwing Gold van Wolff aan.

Ook hebben we de voorraden van producten die uitverkocht waren weer aangevuld. Helaas is uitverkocht bij sommige producten ook echt uitverkocht omdat het niet meer bij te bestellen is.

Wees er snel bij om teleurstellingen te voorkomen. Twijfelen is doen, tip van Flip.

En óók hier gistermiddag goed geholpen, het was voor mij hier de eerste keer. Met een minuut of 10 stonden we weer buiten met onze spullen. Eigenlijk geen idee of ik @Vuurwerkk023 nou gisteren ook nog even heb gesproken 🤣. In ieder geval bedankt voor je tijd/moeite het hele jaar door met vragen/bestellingen!

Gisterenochtend een kleine bestelling opgehaald. Wat een knusse en sfeervolle winkel! Gewn afgelegen schuur in de middle of nowhere of bedrijfspand op het industrieterrein maar een winkel midden in de bewoonde wereld. Volop bedrijvigheid, er werd op dat moment een verse partij ICB direct voor de deur gelost op straat.

Uiterst vriendelijk en snel geholpen, de koffie was een welkome attentie na de lange rit. Bedankt voor de fijne service VWL Winterswijk!

Gezien de bestellingen die over de toonbank gingen moeten er op hetzelfde tijdstip, ca 9.45 uur ook een paar mede freaks aanwezig zijn geweest.... o.a. zwikkie Crazy Hornets, ICB en Stellar worden niet meegenomen door een impulsieve koper d.m.v. bestellijstje in de winkel

Afgelopen twee dagen hier mijn bestellingen mogen ophalen, het afgelopen jaar veelvuldig en op een leuke manier contact gehad met @Vuurwerkk023 .
Alles was tip top in orde, alles is netjes geleverd zoals het besteld is.
Ook mooi dat er zoveel westerlingen in het oosten zijn beland voor het verkoop team :).

Vandaag had ik iets meer de tijd dus ook nog even gepraat met verschillende werknemers van Vuurwerkland Winterswijk. Mooi om te horen dat ze zelf net zo freak zijn :bonk:.

Als bedankje aan @Vuurwerkk023 nog een lokaal speciaal biertje hier uit de omgeving overhandigd.

Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en wie weet zien we elkaar volgend jaar gewoon weer, never give up ;-) !

Back
Bovenaan