[Freakactie 2025] Vuurwerkexpert: 20% korting!!

Wat weinig winkels, rond omgeving Rotterdam. Plus alles staat op uitverkocht wat interessant is. Jammer en gemiste kans kan hier nu niks mee.

Wat weinig winkels, rond omgeving Rotterdam. Plus alles staat op uitverkocht wat interessant is. Jammer en gemiste kans kan hier nu niks mee.
Bij de winkels rond Rotterdam staat alles op uitverkocht. Nou dat is mooi die hoeven tijd einde jaar niks meer te doen😂
Zoals in de Start-post aangegeven zijn sommige winkels nog bezig met het klaarmaken van hun Vuurwerkexpert-website die ze zelf beheren. Daarnaast doen niet alle winkels mee. We kunnen voor je nakijken of we er iets meer over weten maar dan is het wel fijn als je even een winkelnaam noemt.

Als je toch nu al wil bestellen maar de website van de winkel van jouw voorkeur lijkt nog niet klaar te zijn of niet mee te doen, kun je uiteraard ook zelf rechtstreeks met die winkel contact opnemen.

Laatst bewerkt:
Breda ook..... euhmmmm klopt dit echt? Of gaat er ergens iets fout?
Breda beheert volledig zelf zijn Vuurwerkexpert-website. Al onze winkels weten van de opening van de sites en de Freak-actie. Het is aan hun zelf of ze mee doen.

Als je toch nu al wil bestellen maar de website van de winkel van jouw voorkeur lijkt nog niet klaar te zijn of niet mee te doen, kun je uiteraard ook zelf rechtstreeks met die winkel contact opnemen.

Is de temptation willow eruit?
Dat is een artikel van onze Magnum-collega's, dit is het Vuurwerkexpert-topic. De Temptation Willow is er niet uit maar zit niet meer in het standaard Magnum-assortiment. Dealers kunnen dit artikel echter wel gewoon inkopen en aanbieden. Of anders de omlabeling Big Booster pakken, ook van Magnum.

• Like
Waarderingen: GMP
Als ik producten zoek op vuurwerkexpert kan ik geen enkele Glitter wall vinden. Klopt dat? Worden die nog toegevoegd deze week of is er echt geen shop die hem gaat aanbieden?

Hier idem als bij magnum overigens, code succesvol toegepast, maar prijs verandert niet. (Jos Lok Maassluis)
Ik ben er al achter. Alles dat "afgeprijsd" is doet niet mee.

Dat betekent in dit geval ca 80% van de producten. Ik sla in dat geval ff over.

In de intro staat alleen superstuntaanbiedingen, dus misschien staat eea verkeerd geclassificeerd?

Ik ben er al achter. Alles dat "afgeprijsd" is doet niet mee.

Dat betekent in dit geval ca 80% van de producten. Ik sla in dat geval ff over.

In de intro staat alleen superstuntaanbiedingen, dus misschien staat eea verkeerd geclassificeerd?
Huh? Dat is absoluut niet het geval. De korting geldt net als voorgaande jaren alleen niet op enkele vooral kleinere artikelen. Die zijn te herkennen aan de badge "Superstunt" en dat zijn er max. 5. Voor ca. 95% van de artikelen geldt de korting wel, ongeacht of er al een aanbiedingsprijs voor een artikel geldt.

Bij welke Vuurwerkexpert-winkel probeer je te bestellen?

PS: je bent nu in beide topics door elkaar heen aan het reageren. Als we niet oppassen wordt het er niet overzichtelijker op. En je schrijft helaas dingen die niet kloppen. Kijk anders even hier naar deze reactie om het even goed te testen: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threa...d-week-20-korting.1801316/page-3#post-1907114

Laatst bewerkt:
Als ik producten zoek op vuurwerkexpert kan ik geen enkele Glitter wall vinden. Klopt dat? Worden die nog toegevoegd deze week of is er echt geen shop die hem gaat aanbieden?
De Glitter Wall zit net zoals alle andere Pyroshow-artikelen niet standaard in het assortiment. Een winkel koopt artikelen van deze lijn dus zelf extra in waarna ze eventueel aan de Vuurwerkexpert-website van die winkel worden toegevoegd. Vaak doet de winkel dat dan zelf.

Back
Bovenaan