[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Heeft iemand de 1+1 kiloknallers gekocht en vandaag opgehaald? Zo ja , welke cakes zijn dat? Haal mijn bestelling woensdag op. Misschien dan nog meepakken in de losse verkoop.
Ik heb ze gekocht en als ik de art. nummers opzoek, dan kom ik op Future Hulk / Der Hammer. Dus op zich prima prijzen voor 2x die cake!

Vanochtend om 7.15 kwam ik hier aan. Stond al een flink rij buiten. Karretje bij de Jumbo gescoord en aangesloten in de rij. Wachttijd was goed te doen en het loopt redelijk vlot door doordat mensen gedoseerd naar binnen gaan. Ook wat forumleden tegengekomen. Altijd tof om weer wat nieuwe gezichten te hebben achter alle nickname's. Bestelling was netjes compleet en de jongen achter de toonbank was zelf duidelijk ook liefhebber. Ik zou zeggen, wat mij betreft tot volgend jaar.

Vanochtend om 7.15 kwam ik hier aan. Stond al een flink rij buiten. Karretje bij de Jumbo gescoord en aangesloten in de rij. Wachttijd was goed te doen en het loopt redelijk vlot door doordat mensen gedoseerd naar binnen gaan. Ook wat forumleden tegengekomen. Altijd tof om weer wat nieuwe gezichten te hebben achter alle nickname's. Bestelling was netjes compleet en de jongen achter de toonbank was zelf duidelijk ook liefhebber. Ik zou zeggen, wat mij betreft tot volgend jaar.
Ik was er om 7:20 en eerlijk gezegd viel me die rij echt tegen. Ik had het idee dat het voorgaande jaren beter geregeld was, of er waren toen minder bestellingen in mijn tijdslot.
Buiten in de kou wachten was niet echt een pretje.

Verder wel snel geholpen (7:55) maar had niet echt een moeilijke order bij Vathorst geplaatst.

Ik was er tussen tijdsslot 12u-13u, prima geregeld, was even ietwat onduidelijk welke rij nu waarbij hoorde (losse verkoop afhaalbonnen vs de internetbestellingen zoals die van mij) maar eenmaal aan de beurt ging het vlotjes en de muur met Riakeo boxen zag er erg aanlokkelijk uit 😄

Ik was er gister tussen 19-20u en het duurde wel erg lang allemaal. Het leek of er niks klaar stond en alles nog gepakt moest worden. Alles ging door elkaar qua rijen. De losse verkoop was veel sneller dan bestellingen afhalen.

Viel mij eerlijk gezegd best tegen hoe lang het allemaal duurde. Heb ongeveer 45-50 minuten staan wachten. Nog niet eerder mee gemaakt bij welke winkel dan ook.

Ik was er gister tussen 19-20u en het duurde wel erg lang allemaal. Het leek of er niks klaar stond en alles nog gepakt moest worden. Alles ging door elkaar qua rijen. De losse verkoop was veel sneller dan bestellingen afhalen.

Viel mij eerlijk gezegd best tegen hoe lang het allemaal duurde. Heb ongeveer 45-50 minuten staan wachten. Nog niet eerder mee gemaakt bij welke winkel dan ook.
Ik was er toen ook. Wat had je besteld? Heb flinke bestellingen weg zien rijden...

Ik deel je mening. Het was redelijk chaotisch..

Ik zag @PyroRJ in de rij staan en ben er heel asociaal naast hem gaan staan als zijnde dat we bij elkaar horen. Ik heb 1 keer achterom gekeken en zag dat die mensen allerminst blij met mij waren dus het was de blik strak op vooruit!

Ik was dus niet de enige die dit ervaren heeft. Om 16.00 uur was het precies hetzelfde. Er was geen echte rij, iedereen stond door elkaar.

Ik wist niet eens precies waar ik moest melden doordat het een chaos van winkelwagens was die bij het afhalen stond.
Maar uiteindelijk toch snel geholpen, binnen 15 minuten weer buiten

Gister eerste keer Vathorst.

Had hier een flinke bestelling dus dan kan het wat langer duren natuurlijk.

De rij begon al buiten, voordat we binnen waren en daar de rij vervolgde waren er 15 minuutjes voorbij.
Eenmaal aan de balie mijn facturen overhandigd en binnen 5 minuten werden er 3 dozen neergezet, de rest zal volgen.

Helaas duurde het langer dan normaal, ze konden één item namelijk niet vinden.
Dit zoeken duurde 30 minuten en uit eindelijk kwam het antwoord: sorry nog niet binnen.

Totale tijd van wachten in de rij tot spullen in de auto: een uurtje.

Aangezien ik dik een uur moet rijden werd het voorstel gedaan geld terug of ander artikel.

Het betrof de Devil's Dynamite, van 300 voor 190 in Januari al aangeschaft.

Uiteindelijk na een korte overweging gevraagd of een RiaKeo Elegance mogelijk was.
Dit was mogelijk en ik wilde niet persé het onderste uit de kan door een Artificial ofzo te vragen of twee tientjes extra eraf.

Ik heb Dave ontmoet en ik gun de ondernemer die twee tientjes wel.

Al met al zonde van mijn Devil's Dynamite maar dus tóch de RiaKeo Elegance dit jaar in de collectie.
Verder alles geleverd gekregen, ook wat mooie Wolff items uit de Heavy Duty lijn. ;)

Ik kan door het wachten en de Devil's Dynamite geen 10/10 score geven, maar een dikke 9.5 verdient Vathorst zeker.

Daar kan Outlet Pijnacker nog wel eens in de leer gaan!

Dave & Team Vathorst onwijs bedankt en nog twee goede verkoop dagen gewenst! :thumbsup:

Beste allemaal!

We waren op sommige momenten een beetje overrompeld met de aanloop.
We doen ons best om alles zo spoedig mogelijk te laten verlopen, maar het is soms chaos met de leveringen:)

Wij zijn helaas ook mensen die soms een verkeerd artikeltje meegeven, maar al zeg ik het zelf; we doen het dit jaar heel goed:)

Nogmaals dank voor de steun en het vertrouwen!

Wij gaan ff nog een keertje

Dave

Beste allemaal!

We doen ons best om alles zo spoedig mogelijk te laten verlopen, maar het is soms chaos met de leveringen:)

Wij zijn helaas ook mensen die soms een verkeerd artikeltje meegeven, maar al zeg ik het zelf; we doen het dit jaar heel goed:)

Dave
Het was dan ook vrij duidelijk te zien dat jullie keihard aan het werk waren hoor! Chapeau!

Nog anderhalve dag bikkelen! Thanks in ieder geval!

Kwam iets chaotischer over dan andere jaren vanochtend, en m'n Splitting Rainbow is bij iemand anders beland. Maar, meteen opgelost en ondanks een grote bestelling met 15 minuten weer in de auto. Vathorst weer bedankt voor de service en de mooie producten!

Kwam iets chaotischer over dan andere jaren vanochtend, en m'n Splitting Rainbow is bij iemand anders beland. Maar, meteen opgelost en ondanks een grote bestelling met 15 minuten weer in de auto. Vathorst weer bedankt voor de service en de mooie producten!
Ahhh dan stond jij naast mij, groene jas met een kleine snotneus dr bij...

Beste allemaal!

Dave
Ook alleen maar goed om te zien hoeveel er op af komt voor jullie. En ik begrijp ook heel goed dat veel mensen vuurwerk kopen. Zeker als het mogelijk de laatste keer is.

Dit is voor mij ook de eerste keer dat het wat langer duurde, maar wel alle bestelde producten ontvangen 👌🏻

Succes nog even met alle drukte, en alvast de beste wensen!

Hier de Super Skreetch en twee fonteintjes besteld. Krijg je het bericht te horen ‘ik kan de Super Skreetch niet vinden’. De beste man dook weer naar binnen en kwam een paar minuten later aanlopen met een…. Super Skreetch! Jullie maken mijn dag, ik ging als een tevreden klant de deur weer uit! Succes nog even en alvast een enorm goede jaarwisseling!

Ik heb hier vanmorgen mijn bestelling opgehaald en ging best vlot, binnen 15 minuten stond ik weer buiten met een 100% score. Bedankt voor de mooie aanbiedingen, en succes nog de komende dagen!

Back
Bovenaan