[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Mooie prijzen die Vathorst!:yes:Maar ik begrijp dat er nog geen film is van Event Golden Autumn? Ben wel benieuwd nl! De naam alleen al wordt ik wel warm van!

Ik lees negatieve verhalen over rubro qua product video's etc... zullen deze bakken goed zijn of zijn de video's overhyped?
Ja een paar bakken van vorig jaar kwamen op video enorm goed over en daarna drama in het echt zoals Color Hypnose weet ik nog. Maar niet allemaal, sommige waren in het echt wel super. Dus we weten het niet... Maar dat ze in het filmpje wat zijn opgepompt is sowieso wel denk ik. Daar ontkom je niet aan.

Ja een paar bakken van vorig jaar kwamen op video enorm goed over en daarna drama in het echt zoals Color Hypnose weet ik nog. Maar niet allemaal, sommige waren in het echt wel super. Dus we weten het niet... Maar dat ze in het filmpje wat zijn opgepompt is sowieso wel denk ik. Daar ontkom je niet aan.
Heb dezelfde twijfel hierdoor… wel/niet :confused:

Ik lees negatieve verhalen over rubro qua product video's etc... zullen deze bakken goed zijn of zijn de video's overhyped?
Nee het is eerder dat rubro vorig jaar een product had (coconut bounty) waarvan in de productvideo én de rubro demo een sample was geschoten. De uiteindelijke box was gewoon prima maar wel een stuk minder dan de sample. Ook was de burst van de color hypnose op straat minder dan gedacht maar voor de rest gewoon prima.

Nu denken heel wat mensen dat de huidige videos allemaal samples zijn ofzo omdat het er allemaal goed uit ziet. ik denk echter dat niet iedereen beseft dat het allemaal redelijk ingezoomed is zodat het boeket het hele scherm vult en het geluid op rubro videos altijd best dof klinkt, en de sensation bakken laten al zien dat kooiloos vuurwerk gewoon hard kan knallen.

Je zou nog op de rubro demo begin september kunnen wachten om een beter beeld te krijgen.

Back
Bovenaan