PyroRJ
VWC lid
Zucht....Ja komt of staat er ergens een lijst met producten die afkeur hebben nu ivm kooi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zucht....Ja komt of staat er ergens een lijst met producten die afkeur hebben nu ivm kooi

Onnodig gezeik weer man, sterkte maar weer met alle rompslomp die erbij komt kijken!!Dusss, gelukkig kunnen we de meeste items direct omruilen naar een niet-kooi variant (transbomber, Event Super Selection, Evo Bomber & Best of Power) . Dus ik meld het maar even hieronder:
Het kan gebeuren dat een artikel door de keurende instanties wordt afgekeurd. Mocht dat bij jouw bestelling het geval zijn, dan nemen wij van Vuurwerk Vathorst persoonlijk contact met je op om dit netjes op te lossen.Tijdens het afhalen kom je dus nooit voor verrassingen te staan.
We nemen contact op indien er iets aan je order gewijzigd moet worden. Indien je niks hoort is er ook niks te vrezen![]()
Jazeker, alleen heb ik even 55 stuks als voorraad eraf gehaald tijdelijk. Mocht Broekhoff ineens doorgeven dat ik wat minder krijg dan besteld heb ik nog wat ruimte, vandaar dat die even van de site is.Krijgen jullie ook genoeg Caïro binnen om de reeks bestelde cakes in ieder geval uit te leveren?Jazeker
Ik vind het wel prettig. Alles voor veiligheid... het is tenslotte al zo vaak fout gegaan!Onnodig gezeik weer man, sterkte maar weer met alle rompslomp die erbij komt kijken!!
Dusss, gelukkig kunnen we de meeste items direct omruilen naar een niet-kooi variant (transbomber, Event Super Selection, Evo Bomber & Best of Power) . Dus ik meld het maar even hieronder:
Het kan gebeuren dat een artikel door de keurende instanties wordt afgekeurd. Mocht dat bij jouw bestelling het geval zijn, dan nemen wij van Vuurwerk Vathorst persoonlijk contact met je op om dit netjes op te lossen.Tijdens het afhalen kom je dus nooit voor verrassingen te staan.
We nemen contact op indien er iets aan je order gewijzigd moet worden. Indien je niks hoort is er ook niks te vrezen![]()
Wat bedoel je precies met ‘verkeerde’ partij?Misschien handig om ook in een winkeliers topic geen namen te zetten van eventueel gekooide artikelen.
Elk stukje info, hoe klein ook, is er nu één voor de verkeerde partij.
Controlerende instanties....Wat bedoel je precies met ‘verkeerde’ partij?
Wat bedoel je precies met ‘verkeerde’ partij?
Controlerende instanties....