[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Gaat de RADIANT DETONATION wel verkocht worden gezien de Spinners?

En komt er op de last dance nog een actie?

En wanneer is de nitro te bestellen en video beschikbaar?

Als laatste wanneer verwachten jullie alles compleet is met video's en bestelbaar?

Verder niet ongeduldig😅🤣

We zijn deze week bij Broekhoff geweest en hebben daar dan ook een start kunnen maken in het samenstellen van ons volledige assortiment. Ook daar weer leuke nieuwe producten kunnen scoren die we grotendeels gaan opnemen dit jaar! Dat betekend wel dat er wat oude bekende gaan vervallen, maar goed: keuzes, keuzes...

Voor de Radiant en de Nitro wachten we op bevestiging van WTF. Grote kans dat de Nitro binnenkort live kan, video weet ik (nog) niet. Radiant kunnen 2 dingen voor gebeuren: We krijgen snel duidelijkheid over de spinners OF het artikel wordt aangepast zonder spinners...

Last Dance: Ik denk tijdens onze FREAK avond en aansluitend de FREAK forum actie. Dag en week maken we z.s.m. bekend.

Ik ben bang dat knalcakes dit jaar enorm beperkt gaan zijn, veel leveranciers durven het niet aan om deze te gaan importeren. Wij hebben momenteel alleen de Cubic Thunder nog van oude voorraad 2024 en de Secret Salute bevestigd gekregen.

Huh gaan ze die eigenhandig al bannen?

Of bang voor afkeur?

Of zit er nog meer in het vat na whirl en fluit?

Daar zijn we weer! Broekhof staat nu volledig online, tenminste de artikelen die vorig jaar ook al beschikbaar waren in het assortiment. Er komen nog een aantal nieuwe artikelen aan! Een groot gedeelte daarvan gaan wij dit jaar ook opnemen, want mensen willen toch een beetje keuze! :droolthum. Verwacht ze helaas pas rond eind Augustus online.

Vanaf 1 Augustus gaan wij open voor het grote publiek, dus dan zullen onze prijzen veranderen, gratis vuurwerk wordt actief en zullen we ook op onze socials weer actief worden. De eerste opnames zijn al geweest en we maken er weer een feestje van. Jullie zijn natuurlijk vooral benieuwd of we hier door gaan? En ja dat doen we zeker! We blijven speciale acties alleen hier plaatsen. Om toch nog even met een klapper eruit te gaan hebben we tot 1 Augustus de volgende acties voor jullie:

1. Nu 10% extra korting op alle op=op artikelen met code: VWC2025

2. Om te vieren dat Rubro weer zo lekker op tijd klaar is met alles de Atlantis voor 69,99 met code VWC2025:
rubro-atlantis-30mm-686c453c271eb938105855.png

3. En oude bekende! De Cairo Crackling (versie 2025) nu voor 24,99 met code: VWC2025

vc394-cairo-crackling-magnum-series-vuurwerk-5f7b.png

4. Nog een oude bekende, maar wel een TOP box, de Insane Crown Bomber voor 109,- met code: VWC2025
0636-1-2-insane-crown-bomber-100-shots-vuurwerk-5f6c.png

5. Nog 1x in de herhaling: De Cosmic Fury voor 17,50 met code: VWC2025
rubro-cosmic-fury-35-shots-6865a1c5230a2352424912 (2).png

Ik denk dat we ons best weer gedaan hebben op deze mooie maar we hebben nog 1 laatste maar dan ook echt laatste actie waar we er maar 5 voor beschikbaar hebben:

Onze Private label 30mm compound nu voor 99,- met code: VWC2025

special-willow-stars-665f73ef01db8840917427.png

En ook de Mysterybox nu ook voor 99,- met code: VWC2025

mistery-box-30mm-681f5812ed480270205273.png

Mooie actie weer! Atlantis Lion en de special willow besteld :biertje:
Volgens mij ben je de kortingscode vergeten maar had je wel per-ongeluk gratis vuurwerk...

Netto had het je nog 18 euro gescheeld. Ik stuur je even een dm met een kortingscode voor de volgende order want die 18 euro heb je natuurlijk gewoon recht op! Korting is korting.

Laatst bewerkt:
Hmm, bijzonder! Goed gevonden. Wij halen de specs. altijd van de geschreven omschrijvingen af, daar staat 25MM. Heb Rubro direct de vraag gesteld wat het juiste is.

Update: 22MM is juist. Dank voor de oplettendheid!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan