[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Misschien nog op TV vandaag.... maar mij had ze niet te pakken met de vragen😅😂

Bijlagen

• 20251229_091634.jpg
    20251229_091634.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 74
  • 20251229_091638.jpg
    20251229_091638.jpg
    3,6 MB · Weergaven: 76
Hier ondertussen ook de bestellingen opgehaald en veilig op locatie's gebracht.
Ging ondanks best wat drukte vlot en soepeltjes 👍
Ow en volgend jaar mag die vrachtwagen met spulletjes die naast de ingang stond,ook gelijk met mij mee hoor,dan hoeven jullie er niet mee te sjouwen :angel::d

Waren er/komen er nog leuke aanbiedingen of is er iets speciaals voor morgen de laatste uurtjes vanaf 1600 uur bijvoorbeeld 😃Ze

Ze hebben hier een “plank”

Achter de afhaal/bestelling balie zie je een selectie van producten in de aanbieding soms zoals in de showroom maar ook over gezien dat hier producten staan als een soort tijdelijke aanbieding of restvoorraad denk ik?

Als iemand de Finale Chapter heeft, ik zou het heel tof vinden om een video te krijgen. Helaas zijn door een foutje de 2 die wij voor ons zelf gereserveerd waren uitgegeven aan klanten...

Gelukkig kunnen we de Last Dance nog wel zelf aansteken!

Als iemand de Finale Chapter heeft, ik zou het heel tof vinden om een video te krijgen. Helaas zijn door een foutje de 2 die wij voor ons zelf gereserveerd waren uitgegeven aan klanten...

Gelukkig kunnen we de Last Dance nog wel zelf aansteken!
Ik ga m zo gelijk uploaden! Ff bestanden overzetten. Ik plaats m dan in dit topic

Was weer toppie toppie allemaal :)
ook final chapter en last dance , super blokken.

voor de rest zou ik zeggen de Bon fireworks collectie ! blijven elk jaar presteren , springen er boven uit met burst kleuren en volle boeketten.
Tot volgend jaar ;)

@NoWorldOrder Bij deze wil ik je bedanken voor de afgelopen jaren. Ondanks de drukte stond ik wederom binnen 10 minuten buiten met al het vuurwerk.

The Last Dance was ook een prachtige bak. Duurde alles bij elkaar bijna 2 minuten. Daardoor iets minder spectaculair dan ik hoopte, maar de omstanders vonden het de mooiste compound. Daar doen we het uiteraard ook voor.

Laten we hopen dat we aan het einde van het jaar weer langs kunnen komen!

Ik heb ze met me DJi gefilmd zal zelf binnenkort online gooien.

Waren mooi Final chapter en last dance.

Had de xplode wtf lijn voor laatst bewaard. Waren mooie effecten maar vond de PAP blokken beter, magnum, Crowncollection en rubro blokken weer erg goed. Ook een vervanger was erg dik.

Back
Bovenaan