[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Gaat de RADIANT DETONATION wel verkocht worden gezien de Spinners?

En komt er op de last dance nog een actie?

En wanneer is de nitro te bestellen en video beschikbaar?

Als laatste wanneer verwachten jullie alles compleet is met video's en bestelbaar?

Verder niet ongeduldig😅🤣

We zijn deze week bij Broekhoff geweest en hebben daar dan ook een start kunnen maken in het samenstellen van ons volledige assortiment. Ook daar weer leuke nieuwe producten kunnen scoren die we grotendeels gaan opnemen dit jaar! Dat betekend wel dat er wat oude bekende gaan vervallen, maar goed: keuzes, keuzes...

Voor de Radiant en de Nitro wachten we op bevestiging van WTF. Grote kans dat de Nitro binnenkort live kan, video weet ik (nog) niet. Radiant kunnen 2 dingen voor gebeuren: We krijgen snel duidelijkheid over de spinners OF het artikel wordt aangepast zonder spinners...

Last Dance: Ik denk tijdens onze FREAK avond en aansluitend de FREAK forum actie. Dag en week maken we z.s.m. bekend.

Ik ben bang dat knalcakes dit jaar enorm beperkt gaan zijn, veel leveranciers durven het niet aan om deze te gaan importeren. Wij hebben momenteel alleen de Cubic Thunder nog van oude voorraad 2024 en de Secret Salute bevestigd gekregen.

Back
Bovenaan