[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ik wacht het ook nog even af! Voor mijn producten zijn er ook geen omlabelingen als ik de webshop bekijk maar heb eventuele vervangers wel in het vizier 😎 dus ik kijk uit naar bericht!

Ik wacht het ook nog even af! Voor mijn producten zijn er ook geen omlabelingen als ik de webshop bekijk maar heb eventuele vervangers wel in het vizier 😎 dus ik kijk uit naar bericht!
Voor zover ik weet heeft wolff voor alles een omlabeling klaar liggen, betekend niet dat ze alles weer online kunnen gooien, zal wel net genoeg zijn

Weer 36 berichten verwijderd. Waar jullie je allemaal toch druk om kunnen maken. Laat elkaar eens met rust, gebruik anders de negeer functie als je elkaar niet uit kunt staan. Waar je zin in hebt ook tijdens het seizoen ipv lekker te genieten van alles. Alle off-topic berichten hierover worden verwijderd met een waarschuwing erbij.

Bij je orders in je account. Daar staat dan dezelfde afhaaltijd als bij eerdere orders voor de 29ste
In Pijnacker zijn alle orders voor de 29e nu samengevoegd, dus ook orders met alleen Black Friday producten. Sommigen mensen hadden geluk en ook andere orders konden naar de 29e.

Andere dagen en andere winkels ben ik nog mee bezig.

En inderdaad mijn orders voor pijnacker staan nu allemaal netjes op dezelfde dag/tijd! :)

Back
Bovenaan