JanFireman
VWC lid
Meestal tussen de 40 - 80 euro..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoelde natuurlijk € 95,-Ik gok op een 100 shots 30 mm bak uit de eigen lijn (oftewel van Rubro/Mania) voor een prijs van € 99,-
Same here. Ik kan de FOMO moeilijk bedwingen maar heb teveel dingen op het wensenlijstje waar ik uit moet kiezen. Helaas geen ruimte voor een gokje dit keer.Ik pas... Teveel geld aan andere dingen uitgegeven... En heb nog wat andere dingen gericht op het oog, dus ff geen zin in/ruimte voor een gok. Succes @ de rest, zal vast weer dik de moeite waard zijn!
Goed punt! Je hebt helemaal gelijk. Mystery deal kan tot en met zondag bestellen. Bekendmaking vrijdag 26 sept in de volgende mailing.Same here. Ik kan de FOMO moeilijk bedwingen maar heb teveel dingen op het wensenlijstje waar ik uit moet kiezen. Helaas geen ruimte voor een gokje dit keer.
Dat hij niet zal tegenvallen is een feit! Ik ben benieuwd.
Alleen bekendmaking 26 oktober? Moet dat niet september zijn?
Gelukkig. Ik zag er al tegenop om zo lang te moeten wachten tot de bekendmaking haha.Goed punt! Je hebt helemaal gelijk. Mystery deal kan tot en met zondag bestellen. Bekendmaking vrijdag 26 sept in de volgende mailing.