Mr.unknown
VWC lid
8stHoeveel screams in een karton eigenlijk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
8stHoeveel screams in een karton eigenlijk?
Die had ik helaas ook (ook bij een andere winkel besteld). Dat viel me dan wel weer tegen.Is de Klasek Scream Battery 25's 3 traps zoals het filmpje of net als de rotp.
Had voorig jaar de scream battery 25 was enkel fluit zonder 3 traps
Ja waar ik voorig jaar had besteld had ook dat filmpje maar bleek niet 3 traps te hebbenfilmpje is toch 3 traps?
Zou wel een beetje gay zijn als het niet 3 traps is, maar dan nog kan je er niet echt verkeerd mee gaan met deze prijs.Ja waar ik voorig jaar had besteld had ook dat filmpje maar bleek niet 3 traps te hebben
Niet zo somber hè.. Gokje nemen nooit verkeerd?Zonder adviesprijs kom je nergens
Niet zo somber hè.. Gokje nemen nooit verkeerd?
Killer Mutant? Atlantis Lion?
Of een Magnum bak?
Wie wil een gok doen mensen? Wat wordt de Mystery deal van vrijdag?
Atlantis lion +1Niet zo somber hè.. Gokje nemen nooit verkeerd?
Killer Mutant? Atlantis Lion?
Of een Magnum bak?
Ik misschien wel, maar het is even wachten op de 25e/26e op de poen haha.
Mystery is zolang de voorraad strekt toch?
@Tegendraads alleen dit weekend dusGoedemorgen Beste Liefhebbers,
Ff een korte update van onze kant.
- Er komt volgende week vrijdag weer een Mystery Deal. Deze komt online van vrijdag tot zondag op maandag middagnacht. Op=Op
Daarnaast ff een herinnering wat betreft de afhaalmomenten:
Je gekozen afhaalmoment is erg belangrijk en we rekenen er op dat je op dit afgesproken tijdstip je bestelling ophaalt.
Heb je meerdere bestellingen op één dag geplaatst? Dan zorgen we dat je al je bestellingen af kan halen op het moment van je eerst geplaatste order.
Met knallende groet,
Team Vuurwerkoutlet en Pyro Outlet Joure
@Tegendraads alleen dit weekend dus