Knettermans
VWC lid
Mogelijk maar wacht gewoon even af of je iets van Outlet hoort.heb een Dutch Protocol besteld in Joure,neem aan van vorig jaar.Dus die word me door me neus geboord vrees ik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mogelijk maar wacht gewoon even af of je iets van Outlet hoort.heb een Dutch Protocol besteld in Joure,neem aan van vorig jaar.Dus die word me door me neus geboord vrees ik?
Je hoeft niet zo te schreeuwen!Dank voor je reactie.Maar dit land is compleet de weg kwijt!
Die frustraties hebben we allemaal. De frustratie bij de winkelier zal nog veel groter zijn want dit hele verhaal is een grote bak ellende voor ze. Niemand kan er echter iets aan veranderen en er rest ons dus niets anders dan rustig afwachten wat er wel en niet geleverd kan worden en wat de oplossing is voor de niet geleverde producten (vervangers).Sorry!FF een frustratie momentje!Deze zag ik niet aankomen,absoluut niet bedoeld voor de Outlet.Komt vast goed,maar me pronkstuk is waarschijnlijk weg!![]()
Daar ging de hele rechtszaak over, dat mag dus niet.Vraag me alleen af of de producten die al in de bunkers liggen en dus al eerder gelverd zijn [vorig jaar]wel gewoon verkocht mogen worden.Dat zou een hoop mensen gelukkig maken hier.Maar goed ik zal net als jullie en de winkels weer een tijdje op een houtje moeten bijten.![]()
Sorry, maar kan je even gewoon je tekst neerzetten in plaats van alles dikgedrukt? Ik erger me er aan, en ik ben ongetwijfeld niet de enige.Ik had nog beetje hoop!Ik heb in mijn buurt een dealer die veel oude boxen van Volt{Heisenberg/Dubbel trouble} verkoopt.Man man wat zal die de Sjaak zijn zeg!!
Bedankt!Sorry...Opgelost!!
Hoppa. Keeping positieve! Heb stiekem nog hoop op de fluit/spin weekaanbieding.Benieuwd naar de nieuwe weekactie morgen!
Heb vanmorgen de mailing gemaakt, dus 8:00 uur krijgen jullie hem weer binnen.Benieuwd naar de nieuwe weekactie morgen!
Misschien een overbodige vraag maar ik heb al 7 bestellingen bij jullie staan voor 29 dec. Kan ik een extra bestelling nog wel bij mijn oude laten voegen? Het is een eindje rijden en ik wil geen 2 dagen op en neer.Heb vanmorgen de mailing gemaakt, dus 8:00 uur krijgen jullie hem weer binnen.