[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Heb gemaild mbt geld retour.

Ik heb de tekst bovenaan gezet maar op één of andere manier gaat de zwarte achtergrond van jullie oorspronkelijke mail over de tekst heen.
Dus er staat wel mijn naam en rekeningnummer maar dat moet je dan even met je muis selecteren.

Weet niet of dat bij mij alleen gebeurt maar wilde het even melden.

Als het niet klopt mail ik er nog wel even achteraan of ff contact hier via het forum.

@Vuurwerk Outlet

Even geduld alsjeblieft, zijn veel bestellingen/mails waar op gereageerd moet worden, Vuurwerk Outlet kennende komt het allemaal goed

Heb gemaild mbt geld retour.

Ik heb de tekst bovenaan gezet maar op één of andere manier gaat de zwarte achtergrond van jullie oorspronkelijke mail over de tekst heen.
Dus er staat wel mijn naam en rekeningnummer maar dat moet je dan even met je muis selecteren.

Weet niet of dat bij mij alleen gebeurt maar wilde het even melden.

Als het niet klopt mail ik er nog wel even achteraan of ff contact hier via het forum.

@Vuurwerk Outlet

Vorig jaar netjes mailtje gehad bij afkeur van Crackle King, kon toen kiezen voor geld terug. Gewoon even wachten tot alles zeker is.

Even geduld alsjeblieft, zijn veel bestellingen/mails waar op gereageerd moet worden, Vuurwerk Outlet kennende komt het allemaal goed

Ik heb zeker geduld wat mij betreft nemen ze de tijd het gaat me er alleen om dat de mail goed aangekomen is.

En op mijn scherm vallen de letters dus weg door hun zwarte achtergrond, dat is alles wat ik wilde melden.

Dat het goed komt heb ik alle vertrouwen in!

Vorig jaar netjes mailtje gehad bij afkeur van Crackle King, kon toen kiezen voor geld terug. Gewoon even wachten tot alles zeker is.

Ja zeker gaat goed komen.

Ik doelde ook niet op een reactie terug zsm maar meer dat mijn tekst in de mail wegviel.

We wachten het rustig af. :thumbsup:

Heel jammer van die Crackle King, die had ik graag weer gehad. Nu moet ik wel zeggen dat de vervanger Supâh Crackling (Amigo Spectaculo van Hello) er toch ook wel dik uit ziet. Mooie dragon eggs en die combinatie met dat roze is wel gaaf. Met de kwaliteit van Hello zit het ook wel goed dus ondanks dat ik natuurlijk liever de Crackle King had gehad ga ik wel voor de vervanger.

Ik verwacht dat het meeste vanaf vrijdag wordt opgepakt. Over het algemeen is dit de “kantoordag”.

We proberen alles zo goed en zsm op te lossen! Maar vergeet niet dat het een mega drukke periode is!

Back
Bovenaan