Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze gaan vrijdag alle mails etc..behandelenIk heb ook nog geen reactie mogen ontvangen, maar kan mij voorstellen dat het op dit moment erg druk is met alles
Heb gemaild mbt geld retour.
Ik heb de tekst bovenaan gezet maar op één of andere manier gaat de zwarte achtergrond van jullie oorspronkelijke mail over de tekst heen.
Dus er staat wel mijn naam en rekeningnummer maar dat moet je dan even met je muis selecteren.
Weet niet of dat bij mij alleen gebeurt maar wilde het even melden.
Als het niet klopt mail ik er nog wel even achteraan of ff contact hier via het forum.
@Vuurwerk Outlet
Jep, vrijdag gaan ze alle mails behandelen en volgende week geld terug stortenEven geduld alsjeblieft, zijn veel bestellingen/mails waar op gereageerd moet worden, Vuurwerk Outlet kennende komt het allemaal goed
Heb gemaild mbt geld retour.
Ik heb de tekst bovenaan gezet maar op één of andere manier gaat de zwarte achtergrond van jullie oorspronkelijke mail over de tekst heen.
Dus er staat wel mijn naam en rekeningnummer maar dat moet je dan even met je muis selecteren.
Weet niet of dat bij mij alleen gebeurt maar wilde het even melden.
Als het niet klopt mail ik er nog wel even achteraan of ff contact hier via het forum.
@Vuurwerk Outlet
Even geduld alsjeblieft, zijn veel bestellingen/mails waar op gereageerd moet worden, Vuurwerk Outlet kennende komt het allemaal goed
Vorig jaar netjes mailtje gehad bij afkeur van Crackle King, kon toen kiezen voor geld terug. Gewoon even wachten tot alles zeker is.