JensdeWaal01
VWC lid
Even met me grote neus gekeken, excuus...Letterlijk bij elke foto hier boven staat:
Speciale aanbiedingen alleen geldig op zondag 14 december bij Pyro Outlet Joure.
Zowel online als in de winkel tussen 14:00 en 20:00 uur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Even met me grote neus gekeken, excuus...Letterlijk bij elke foto hier boven staat:
Speciale aanbiedingen alleen geldig op zondag 14 december bij Pyro Outlet Joure.
Zowel online als in de winkel tussen 14:00 en 20:00 uur.
Even met me grote neus gekeken, excuus...
Lets go ... lets go!Ben er vrijdag en letterlijk 30 min geleden langs gereden wetende dat dit eraan zat te komen... maar ik kan helaas niet, ik ben naar de klassieker.
Er zijn nog ruim voldoende afhaalmomenten op de 29e beschikbaar. Dus orders die afgerekend zijn met afhaalmoment 29 dec zetten we in hetzelfde tijdvak als je eerstgesplaatste order op 29 dec.grootste vraag is natuurlijk wel( weet niet of ik hem gemist heb): kunnen deze ook nog aan je ewerste bestelling op de eerste dag toevgevoegd worden? aangezien die aardig vol zat de laaste keer![]()
Had ik het fout gelezen met black FridayEr zijn nog ruim voldoende afhaalmomenten op de 29e beschikbaar. Dus orders die afgerekend zijn met afhaalmoment 29 dec zetten we in hetzelfde tijdvak als je eerstgesplaatste order op 29 dec.
Voor de duidelijkheid:
Heeft je eerste order afhaalmoment 29 dec om 16:00 uur.
Je besteld nu nog een boxje en kiest 29 dec om 8:15 uur, dan worden beide orders in het tijdvak 29 dec 16:00 uur geplaatst.
Het gaat dus om het moment van de order die je als eerste geplaatst hebt.

Misschien kun je nog een kartondealtje scoren?Kak! Ik had begin van 't jaar het plan een flinke zwik Prisma Sparklers in te slaan voor die bodemprijs. En ik dacht er dus al 6 besteld te hebben...blijkt dat enkel bij een voornemen te zijn gebleven, niet besteld en nu zijn ze er niet meer en heb ik dus helemaal geeneen ipv 6 of zelfs 12! Kak! Misser van de eeuw, een van de mooiste fonteinen ooit, klassieker. booohoooohoooo
![]()