[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

grootste vraag is natuurlijk wel( weet niet of ik hem gemist heb): kunnen deze ook nog aan je ewerste bestelling op de eerste dag toevgevoegd worden? aangezien die aardig vol zat de laaste keer 😅

Ben er vrijdag en letterlijk 30 min geleden langs gereden wetende dat dit eraan zat te komen... maar ik kan helaas niet, ik ben naar de klassieker.

grootste vraag is natuurlijk wel( weet niet of ik hem gemist heb): kunnen deze ook nog aan je ewerste bestelling op de eerste dag toevgevoegd worden? aangezien die aardig vol zat de laaste keer 😅
Er zijn nog ruim voldoende afhaalmomenten op de 29e beschikbaar. Dus orders die afgerekend zijn met afhaalmoment 29 dec zetten we in hetzelfde tijdvak als je eerstgesplaatste order op 29 dec.

Voor de duidelijkheid:

Heeft je eerste order afhaalmoment 29 dec om 16:00 uur.
Je besteld nu nog een boxje en kiest 29 dec om 8:15 uur, dan worden beide orders in het tijdvak 29 dec 16:00 uur geplaatst.

Het gaat dus om het moment van de order die je als eerste geplaatst hebt.

Er zijn nog ruim voldoende afhaalmomenten op de 29e beschikbaar. Dus orders die afgerekend zijn met afhaalmoment 29 dec zetten we in hetzelfde tijdvak als je eerstgesplaatste order op 29 dec.

Voor de duidelijkheid:

Heeft je eerste order afhaalmoment 29 dec om 16:00 uur.
Je besteld nu nog een boxje en kiest 29 dec om 8:15 uur, dan worden beide orders in het tijdvak 29 dec 16:00 uur geplaatst.

Het gaat dus om het moment van de order die je als eerste geplaatst hebt.
Had ik het fout gelezen met black Friday 🫣 bedankt voor de snelle respons 👌🏻

Kak! Ik had begin van 't jaar het plan een flinke zwik Prisma Sparklers in te slaan voor die bodemprijs. En ik dacht er dus al 6 besteld te hebben...blijkt dat enkel bij een voornemen te zijn gebleven, niet besteld en nu zijn ze er niet meer en heb ik dus helemaal geeneen ipv 6 of zelfs 12! Kak! Misser van de eeuw, een van de mooiste fonteinen ooit, klassieker. booohoooohoooo :cry:

:bonk:

Kak! Ik had begin van 't jaar het plan een flinke zwik Prisma Sparklers in te slaan voor die bodemprijs. En ik dacht er dus al 6 besteld te hebben...blijkt dat enkel bij een voornemen te zijn gebleven, niet besteld en nu zijn ze er niet meer en heb ik dus helemaal geeneen ipv 6 of zelfs 12! Kak! Misser van de eeuw, een van de mooiste fonteinen ooit, klassieker. booohoooohoooo :cry:

:bonk:
Misschien kun je nog een kartondealtje scoren? :d

24 is wel beetje heule veule! :frusty:Ze staan niet meer op de site, maar mocht er toch nog zijn, of iemand z'n order skippen, hou ik me aanbevolen! In Grunn!

Ook hier afgelopen vrijdag bericht gehad over 2 artikelen die ‘helaas’ niet geleverd kunnen worden want kooi. ‘Helaas’ tussen haakjes, want het is top opgelost met Sven. Van de teleurstelling is niks meer over. Dank voor de steengoeie service!

Back
Bovenaan