[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Marrum

Vandaag ook in Marrum geweest! Sfeervolle zaak met buiten genoeg parkeerruimte. Werd binnen meteen geholpen en voordat ik mn rondje rond kijken in de zaak had gedaan stond alles al klaar! Ik werd ook keurig geholpen met de spullen naar de auto brengen. Top service! Team Marrum bedankt!

Vandaag in Marrum geweest! Bij binnenkomst zag je meteen een mooie dynamische en sfeervolle showroom.
Werd ook goed geholpen met het rondje in de winkel door enthousiaste medewerkers. Ik had mijn vistrolley mee, maar die was niet nodig door de handige karren waar alles op werd gezet. Top service van team Marrum bedankt!

Net met mn neefje nog bij Vuurwerk Marrum de laatste bestelling opgehaald. Daarnaast nog de Dancing Fountain en de 🍿 meegepakt en wat klein spul voor mn neefje.

Toen de crackheadz niet aangeslagen waren op de kassa en de vrouw aan Ronald vroeg; 'Hoe moet ik deze aanslaan?' Kreeg ze te horen, die zijn al betaald.

Goed voor elkaar bij deze zaak, alles op een wagentje naar buiten en met de volledige bestelling met 5 minuten in de auto. Top!

Back
Bovenaan