Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De tweede is met crackling ?Dikke beuker voor een zeer scherpe prijs!
Gelijk een veilig gesteld, no brainer.
Voor wie twijfelt, zie onderstaande straatfilms:
Komt door @slauger die gaf het advies de box aan te schaffenGaat snel! Nog 2 beschikbaar voor deze actieprijs.
De tweede is met crackling ?![]()
Geplande security patch, maar is weer online!Site is er uit :(
Ja, eind augustus denk ik.Worden de Sensation 2 en 3 in de losse bestelling nog aangevuld ? Heb de 1, 3 en 5 in de pocket maar wil de andere ook graag nog bestellen.
Ja, zodra de transbomer weer online komt is het de kooiloze.Klasse, krijgen jullie ook de kooiloze transbomber in het assortiment?
We wachten definitieve besluitvorming af en daarna gaan we adhv wet en regelgeving en eigen interpretatie daarvan handelen. Ons doel is zeker om je mee te geven wat je reeds besteld hebt! Maar we moeten echt even wachten tot alles duidelijk en defintief is.Helder! Ik heb namelijk al een TS besteld een hele poos terug. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik er sowieso 1 krijg met of zonder kooi?
75 neem ik het van je overWilt er iemand mijn bestelling overnemen? Het was 1x Transbomber & 1x Xtreme salute cake
Totaal was het €95
78 neem ik her over€77,5 neem ik t van je over![]()
Ik wil iemand wel gunnen voor €90 maar anders laat ik het.78 neem ik her over