Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Flahdeals zijn best goede deals, maar verder zijn de prijzen een stuk hoger dan andere shops.
Mooie prijs, ik sla over want hij viel me zo enorm tegen vorig jaarFLASH DEAL – COLOR HYPNOSE 244 SHOTS!
![]()
COLOR HYPNOSE – 244 shots krachtpatser!
![]()
Van ruim €300 voor slechts €164,99!
Dubbele compound
4 KG kruit
Kaliber: 25 & 30 mm
Mega veel variatie in effecten
Echte krachtpatser met serieuze impact
Tijdelijke actieprijs – OP = OP, en uiterlijk t/m 15 juni. GOOO!![]()
Jammer dat ik deze nu zie! Heb hem vorige week besteld bij jullie.FLASH DEAL – COLOR HYPNOSE 244 SHOTS!
![]()
COLOR HYPNOSE – 244 shots krachtpatser!
![]()
Van ruim €300 voor slechts €164,99!
Dubbele compound
4 KG kruit
Kaliber: 25 & 30 mm
Mega veel variatie in effecten
Echte krachtpatser met serieuze impact
Tijdelijke actieprijs – OP = OP, en uiterlijk t/m 15 juni. GOOO!![]()
Hoezo? Kan toch 14 dagen je aankoop annuleren. Of vragen of ze de korting er alsnog af willen doen of annuleren en opnieuw bestellenJammer dat ik deze nu zie! Heb hem vorige week besteld bij jullie.
Korting masterHoezo? Kan toch 14 dagen je aankoop annuleren. Of vragen of ze de korting er alsnog af willen doen of annuleren en opnieuw bestellen
Na 14 dagen heb je pech. Gewoon de vrouw vragen om minder kleren te shoppen en zelf los gaan dit laatste jaar@Dansplaat is hierin nog iets mogelijk? Zie dat de bestelling is gedaan op 28-5 precies 2 weken geleden![]()
Dat klopt, maar je 14 dagen bedenktijd gaan pas in vanaf het moment dat het product geleverd isNa 14 dagen heb je pech. Gewoon de vrouw vragen om minder kleren te shoppen en zelf los gaan dit laatste jaar
De 29e van december dusDat klopt, maar je 14 dagen bedenktijd gaan pas in vanaf het moment dat het product geleverd is
Haha, klassieker hoor Martin – je zou de eerste niet zijn die het probeert!@Dansplaat. Ik heb even een vraagje. Ik zou graag de Rubro box 4 seasons bij je willen aanschaffen, maar ik heb helaas geen tijd om deze op maandag 29 december bij je op te halen. Zou ik dan misschien op dinsdag 30 december deze box bij je kunnen afhalen?
En maar afwachten of het überhaupt verkocht gaat en mag worden door dat klote kooi gezeikHaha, klassieker hoor Martin – je zou de eerste niet zijn die het probeert!
Maar helaas: het systeem is genadeloos, net als de voorgeschreven wetten en regels waar wij ons als winkelier aan moeten houden.
Maandag 29 december is jouw moment of fame. Kom je dan niet, dan is de kans groot dat je knaller gewoon weg is – verkocht aan iemand die wél op tijd was.
We hebben echt nul ruimte om te schuiven, hoe graag we ook willen.
Wij starten met acteren als er volledige duidelijkheid is. Tot die tijd acteren we niet op mogelijke nieuwe wet -en regelgeving.Zou em graag bestellen maar heb nu 3 diverse producten bij jullie in bestelling staan waar veel onzekerheid over is. Staan jullie ook open voor het swappen van een kooiproduct voor deze bak?