[Freakactie 2025] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Flahdeals zijn best goede deals, maar verder zijn de prijzen een stuk hoger dan andere shops.

Thanks voor je reactie! Je hebt deels gelijk – de flashdeals zijn écht scherp, en daar zijn we ook trots op. 🔥
Wat betreft de reguliere prijzen: die stijgen inderdaad naarmate we dichter bij de herfst komen. Wij hanteren inkoopprijs-gestuurde verkoop, dus hoe later wij moeten inkopen, hoe hoger de prijzen helaas uitvallen.

Maar goed nieuws: de zomer komt eraan, en daarmee ook een paar hele dikke zomervakantie-knallers. Hou het dus zeker in de gaten – er zit nog veel moois aan te komen. 💥😎

⚡ FLASH DEAL – COLOR HYPNOSE 244 SHOTS! ⚡

small_4460_5065a00f80.webp

🎆 COLOR HYPNOSE – 244 shots krachtpatser! 🎆
Van ruim €300 voor slechts €164,99! 🔥

✅ Dubbele compound
✅ 4 KG kruit
✅ Kaliber: 25 & 30 mm
✅ Mega veel variatie in effecten
✅ Echte krachtpatser met serieuze impact 💣

Tijdelijke actieprijs – OP = OP, en uiterlijk t/m 15 juni. GOOO! 🚀

Helaas – acties zijn tijdelijk en prijzen kunnen veranderen. Je kunt nou eenmaal niet altijd een 6 gooien. 🎲😉

Laten we het graag weer on topic houden.
Heb je vragen over je bestelling? Stuur ons gerust even een privébericht. 👍

@Dansplaat. Ik heb even een vraagje. Ik zou graag de Rubro box 4 seasons bij je willen aanschaffen, maar ik heb helaas geen tijd om deze op maandag 29 december bij je op te halen. Zou ik dan misschien op dinsdag 30 december deze box bij je kunnen afhalen?

@Dansplaat. Ik heb even een vraagje. Ik zou graag de Rubro box 4 seasons bij je willen aanschaffen, maar ik heb helaas geen tijd om deze op maandag 29 december bij je op te halen. Zou ik dan misschien op dinsdag 30 december deze box bij je kunnen afhalen?
Haha, klassieker hoor Martin – je zou de eerste niet zijn die het probeert! 😅
Maar helaas: het systeem is genadeloos, net als de voorgeschreven wetten en regels waar wij ons als winkelier aan moeten houden.

Maandag 29 december is jouw moment of fame. Kom je dan niet, dan is de kans groot dat je 4 seasons gewoon weg is – verkocht aan iemand die wél op tijd was.
We hebben echt nul ruimte om te schuiven, hoe graag we ook willen.

Laatst bewerkt:
Haha, klassieker hoor Martin – je zou de eerste niet zijn die het probeert! 😅
Maar helaas: het systeem is genadeloos, net als de voorgeschreven wetten en regels waar wij ons als winkelier aan moeten houden.

Maandag 29 december is jouw moment of fame. Kom je dan niet, dan is de kans groot dat je knaller gewoon weg is – verkocht aan iemand die wél op tijd was.
We hebben echt nul ruimte om te schuiven, hoe graag we ook willen.
En maar afwachten of het überhaupt verkocht gaat en mag worden door dat klote kooi gezeik 🤬😤

⚡ [FLASH DEAL] SPECIAL WILLOW STARS BOX – 100 SHOTS ⚡

small_SPECIALWILLOWSTARS_ef717c53c8.webp

🎆 SPECIAL WILLOW STARS BOX – 100 schoten in 30 mm 🎆
Van €179,00 voor slechts €99,00! 🔥

Namens Vuurwerk Bruchem raden wij aan:
Een absolute aanrader voor de liefhebber van zware effecten en showwaarde. Deze compound serveert:

🌟 100 majestueuze bursts in krachtig 30 mm kaliber
🌟 Bizarre gouden willow-effects die als vallende sterren neerdalen
🌟 Color-to-color variaties voor een verbluffend, meerkleurig schouwspel
🌟 Opbouwend salvo-tempo met een finale die je niet snel vergeet

Steek de lont aan en beleef een non-stop wow-ervaring! 💥

Tijdelijk beschikbaar, MAXIMAAL 10 STUKS! 🚀

Zou em graag bestellen maar heb nu 3 diverse producten bij jullie in bestelling staan waar veel onzekerheid over is. Staan jullie ook open voor het swappen van een kooiproduct voor deze bak?

Zou em graag bestellen maar heb nu 3 diverse producten bij jullie in bestelling staan waar veel onzekerheid over is. Staan jullie ook open voor het swappen van een kooiproduct voor deze bak?
Wij starten met acteren als er volledige duidelijkheid is. Tot die tijd acteren we niet op mogelijke nieuwe wet -en regelgeving.

Back
Bovenaan