[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk-Beverwijk.nl

Sprak ze toevallig vandaag even.. geloof dat ze door al die fluit en spinner gezeur even wachten tot september. Maar we kunnen altijd hopen op eerder ;)
Okee okee thnx! Door dat gezeik mis ik me 6x rotp , zou ik daar.halen 29ste 00.00 uur , moet nu heen voor 1 100sh blok 🤣

Het is wellicht ijdele hoop, maar het verbod op fluiters/spinners is nog niet 100% zeker. Voorlopig blijft de bestelfunctie op non/actief. Mikken inderdaad op 1 september. Tegen die tijd verwachten uitsluitsel over de voorgenomen verboden.
Nog niet 100% zeker inderdaad maar wolff levert het niet uit, aangezien return of the phoenix van wolff is kan ik mijn 6 bestelde return of the phoenix niet afhalen lijkt mij , tenzij jullie zelf nog wat op voorraad hebben natuurlijk

Nog niet 100% zeker inderdaad maar wolff levert het niet uit, aangezien return of the phoenix van wolff is kan ik mijn 6 bestelde return of the phoenix niet afhalen lijkt mij , tenzij jullie zelf nog wat op voorraad hebben natuurlijk
Deel van de items staan al bij ons op voorraad. Daarom hoop ik ook zo snel mogelijk op uitsluitsel, zodat wij duidelijkheid kunnen geven aan degene die reeds een bestelling hebben geplaatst.

• Like
Waarderingen: n4ck
Back
Bovenaan