[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Voor degene die net als ik geen bevestiging hebben gehad van hun bestelling,ik kreeg bijna een uur na m'n bestelling de volgende mail binnen:

Hoi,

Je hebt vandaag een bestelling geplaatst in de Vuurwerk365 Outlet. Super bedankt! Helaas ondervinden we momenteel problemen met het verzenden van de orderbevestigingen via de email. Daarom heb je waarschijnlijk geen orderbevestiging gehad. We krijgen dit probleem op dit moment niet opgelost. We sturen je daarom deze email om je te laten weten dat we je order goed hebben ontvangen en de producten gereserveerd staan. Het kan zijn dat de orderbevestiging niet meer binnenkomt maar je krijgt van ons volgende week een afhaalbewijs voor je (totaal)order waar de producten uit deze order ook op staan. Je hebt dan dus alles netjes op papier.

Maak je dus geen zorgen, het komt allemaal goed!

Excuses voor het eventuele ongemak.

Groetjes,
Team Vuurwerk 365

En nou maak ik dat ik uit dit topic kom voor ze me bankroet proberen te krijgen,met nog meer mooie dingen :bonk:

Voor degene die niet zo sterk zijn en hier blijven plakkuh,ik hoop dat je van water en droog brood houd,want daar zal je de komende tijd, bij gebrek aan poen voor beter,het mee moeten doen 🤣

Back
Bovenaan