Detective
VWC lid
Hier moet ik toch even inhaken. 2??Heb de deal van vandaag speciaal overgeslagen voor die 2 transbombers, dus kom maar op!![]()
We hebben een ongeschreven regel dat bij de speciale NaomiTransbomberDeal de minimale afnamen 4 stuks is.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier moet ik toch even inhaken. 2??Heb de deal van vandaag speciaal overgeslagen voor die 2 transbombers, dus kom maar op!![]()

Oh wat zei ik 2?! 4 bedoel ik natuurlijk!Hier moet ik toch even inhaken. 2??
We hebben een ongeschreven regel dat bij de speciale NaomiTransbomberDeal de minimale afnamen 4 stuks is.![]()
Vandaag zal ongetwijfeld een cakedeal zijn, en daarna weer een compound, etc.
23 cake
24 compound
25 cake
26 compound
27 cake
28 compound
29 cake
30 compound
31 cake
01/11/2025 DE afsluiting, DE grande finale, DE, het, een, moment waar iedereen op wacht.
TRANSBOMBER MANIA, GEKTE, NAOMI'S BESTE KRUITDEAL!
Klopt helemaal, heb wel een beetje het gevoel dat het stukken minder is dan 10 jaar of meer geleden, maar het is nog steeds aanwezig. Er is nog hoopWe zijn er hier ook vooral om elkaar te helpen lijkt me? Al moet ik zeggen dat in sommige topics je daar ook je twijfels over kan hebben![]()
Misschien kan Naomi bericht geven of 4 per persoon genoeg is of dat ze het pas kan/wilt doen bij 6 stuks per persoonOh wat zei ik 2?! 4 bedoel ik natuurlijk!![]()
Wat is haar nummer?Bel Naomi!
0900 8844Wat is haar nummer?

Wat is haar nummer?