pyro013
VWC lid
toch weer 30 cent gratisOH SHIT OPA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
toch weer 30 cent gratisOH SHIT OPA

De smoes: ‘wow vuurwerk gewonnen!!’ Gebruik ik.Hier ook de afhaalbon binnen.
Ik kan een kleine glimlach zeker niet onderdrukken.
Deze laat ik met liefde aan t thuisfront zien.
lekkere korting dan!Hier ook de bon ontvangen, toch mooi om te zien dat je ruim 400 euro korting hebt ten opzichte van de prijzen op de bon... Kan ik mee thuis komen zullen we maar zeggen...![]()
Ja dat zag ik vandaag ook toen de bevestiging met bon binnen kwam via de mail,wat een feest,dat heb ik altijd al willen hebben,een gratis aansteeklont"Op basis van jouw ordertoltaal exclusief stuntartikelen heb je recht op de volgende gratis artikelen:
Aansteeklont per stuk1: ter waarde van Euro 0.29"

Iedereen heeft dat order nummerJa dat zag ik vandaag ook toen de bevestiging met bon binnen kwam via de mail,wat een feest,dat heb ik altijd al willen hebben,een gratis aansteeklont
1 ding is wel vreemd het bedrag per stuk klopt bij mij niet,dus het totaal ook niet,en de korting van het bedrag wat het me totaal gekost zou hebben,klopt dus ook niet
Wel fijn dat ik al betaald heb,ondanks dat dat gelukkig een hoop minder is als wat er op de bon staatBekijk bijlage 1816803
Krijg ik nog iets speciaals omdat ik order 365 heb ??![]()