[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Hier ook de bon ontvangen, toch mooi om te zien dat je ruim 400 euro korting hebt ten opzichte van de prijzen op de bon... Kan ik mee thuis komen zullen we maar zeggen... :bonk:

130 p/s voor een NaomiBomber in de normale verkoop, wat inhoudt dat je 50 of 60 euries korting heb per NB, met dit in gedachten had er nog wel wat besteld kunnen worden 🤷🏼‍♂️

Ff serieus, waarom moeten jullie nou alles in 1 bon gooien...
Ik dacht dat ik niet zo heel veel besteld had, blijkt het om een kleine 2k te gaan.
Deze hadden ze beter 27 dec kunnen sturen, nu bestel ik niks meer :p

Bon ook binnen, wel aangepaste tijden gekregen.
Future aurora wordt 175euro op deze bon. das wel heel veel geld zeg...zou ik em niet voor kopen.

TOT volgende maand, heb er zin!

Hoi allemaal, als het goed is heeft iedereen inmiddels een afhaalbewijs gekregen vanuit de winkel die je gekozen hebt om je bestelling af te halen. Mocht je deze nog niet gehad hebben of klopt er iets niet? Neem dan per mail of app contact met ons op. Dan kijken we even wat er aan de hand is en helpen we je graag verder!

Laatst bewerkt:
"Op basis van jouw ordertoltaal exclusief stuntartikelen heb je recht op de volgende gratis artikelen:
Aansteeklont per stuk1: ter waarde van Euro 0.29"
Ja dat zag ik vandaag ook toen de bevestiging met bon binnen kwam via de mail,wat een feest,dat heb ik altijd al willen hebben,een gratis aansteeklont 🥳😂

1 ding is wel vreemd het bedrag per stuk klopt bij mij niet,dus het totaal ook niet,en de korting van het bedrag wat het me totaal gekost zou hebben,klopt dus ook niet 🤔
Wel fijn dat ik al betaald heb,ondanks dat dat gelukkig een hoop minder is als wat er op de bon staat 🤣afhaalbewijs breda.jpg

Krijg ik nog iets speciaals omdat ik order 365 heb ?? :d

Laatst bewerkt:
Ja dat zag ik vandaag ook toen de bevestiging met bon binnen kwam via de mail,wat een feest,dat heb ik altijd al willen hebben,een gratis aansteeklont 🥳😂

1 ding is wel vreemd het bedrag per stuk klopt bij mij niet,dus het totaal ook niet,en de korting van het bedrag wat het me totaal gekost zou hebben,klopt dus ook niet 🤔
Wel fijn dat ik al betaald heb,ondanks dat dat gelukkig een hoop minder is als wat er op de bon staat 🤣Bekijk bijlage 1816803

Krijg ik nog iets speciaals omdat ik order 365 heb ?? :d
Iedereen heeft dat order nummer 😂

Back
Bovenaan