Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Top aktie, hier ook zojuist besteld!![]()

Hier wordt de prijs niet aangepast naar 1+1 gratis? Doe ik iets verkeerd?Laatste 2 dagen, vergeet niet dit weekend nog de actie te bestellen!
https://pyroproducts.nl/products/pyropen-turbo-aansteker
Bekijk bijlage 1817687

Zet de vlam zo groot mogelijk dan zal de aansteker sneller opwarmen, de vlam is krachtiger en belangrijker nog, hoe verder van de lont hoe minder kruitresten er in de aansteker terechtkomen en hoe langer de aansteker dus goed blijft werken voordat je hem schoon moet maken.Gister wat Cat.1 afgestoken met de pen en ben tevreden!
Klein puntje van aandacht wellicht: als de pen 'koud' is wil de vlam soms uitgaan.
Bij het afsteken van 3 fonteintjes tegelijk ging die bij/na fontein 2 uit en dan zit je dus weer te klikken wat niet handig is.
Als je hem even 5 á 10 seconden 'voor warmt' lijkt de vlam beter aan te blijven, na het los laten van de knop brand die dan zelfs nog een seconde na soms.
Ik heb dit met beide pyro pennen gemerkt, en je kan testen of die warm genoeg is door de pen flink door de lucht te schudden wanneer die aanstaat.
Vlam na een keer hard schudden uit = te koud, schudden tot je een ons weegt en de vlam blijft aan = warm genoeg.
Wel zo handig als je dus meerdere lontjes aan wil steken, voor één lontje maakt het natuurlijk niet uit.
Verder is de vlam goed heet die eruit komt, ik gebruik hem tot nu toe op de middelste stand van de vlam sterkte.
Fijn product dus!![]()
Zet de vlam zo groot mogelijk dan zal de aansteker sneller opwarmen, de vlam is krachtiger en belangrijker nog, hoe verder van de lont hoe minder kruitresten er in de aansteker terechtkomen en hoe langer de aansteker dus goed blijft werken voordat je hem schoon moet maken.
Schoonmaken doe ik zelf altijd met een wattenstaafje en wat alcohol.