[Freakactie 2025] Huisman Vuurwerk

FINALE CHRISTMAS SALE 🎅🎄 🎆
We hebben zojuist de laatste paar nieuwe Christmas Sale Deals online gezet. Dit zijn de allerlaatste.

De eerdere Deals hebben we nog even online laten staan. Je hebt nog tot middernacht om ze te scoren.

Je vindt ze hier: Christmas Sale

Geniet van jouw laatste uurtjes Kerst!

Thanks voor de deals! Alleen gebruik gemaakt van de bizar14 haha. Net nog even wat besteld met felle kleurtjes, aangezien ze met oud en nieuw een Thema feest hebben ( Als je me ergens geen plezier mee doet, is dat het wel ) Maar dacht zal ze krijgen ;) Dit was hem voor mij dit jaar! Succes aankomende dagen voor team Huisman en tot de 30ste!

Verzamelbon.jpg

Verzamelbon uitprinten
De Verzamelbon-functie is ook weer geactiveerd. Met deze functie kun je als je meerdere bestellingen hebt, deze eenvoudig met 1 druk op de knop in één bon uitprinten. Handig voor jou bij het afhalen, je weet zeker dat je geen bon vergeten bent. En handig voor ons bij het inpakken van jouw bestelling(en). Ook als je jouw Afhaalbon kwijt bent of als er een aanpassing is doorgevoerd, dan kun je deze functie gebruiken om jouw bon uit te printen.

Het kan zijn dat het totaalbedrag dat op de Verzamelbon staat wat afwijkt van wat het was maar dat doet er eigenlijk niet zoveel toe, als de artikelen en aantallen maar kloppen en dat is het geval! Ook kan er bij een artikel het woord "Uitverkocht" staan maar laat je daar vooral niet door afleiden, jij hebt op tijd besteld dus voor jou zijn die artikelen er gewoon.

Je vindt de Verzamelbon-functie in Mijn Account op onze website.

Ik zou 'm lekker fysiek meenemen. Een van de medewerkers neemt altijd even de bestelling met je door zodat er niets ontbreekt, wel zo handig om dan even te kunnen afstrepen op papier.

Huisman ontzettend bedankt weer voor de topservice. Blijft mijn favoriete freakshop, laten we hopen dat dit niet de laatste keer was.. Oh en die vrolijke gozert met groene bril vanochtend bij de karretjes mag blijven.. :d

Vanavond de laatste bestellingen voor dit jaar hier opgehaald. Was een half uur eerder om sfeer te proeven in de store en nog 2 ex machina mee te pakken in de losse verkoop.

Bij het afhalen van de ex machina gelijk de verzamelbon laten zien en met vriendelijke medewerker de bestellingen gecontroleerd. Na het losse / kleine spul te hebben gecontroleerd over naar de grotere dozen. Even leek het erop dat de San Marino Golden Medal niet geleverd was Erwin kwam binnen 2 minuten met de omlabeling die Magnum had geleverd aanlopen.

Alles compleet en zeer tevreden weer naar huis gegaan. Ik begreep van Erwin dat Rubro/Mania er gisteren met de middagleveringen een bende van heeft gemaakt dus heel blij dat ik alles compleet heb. Erwin en team hartelijk dank voor de mooie acties en geweldige service.

Succes met de resterende verkoopdagen en ik hoop dat verdere leveringsproblemen jullie bespaart blijven.

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en ik hoop tot volgend jaar

Net ook even geweest. Had er niets besteld en heb er ook niets gekocht, maar blijft een feestje om in deze winkel te komen. Altijd een top sfeer en het ouwehoeren met Erwin blijft ook geweldig. Blij hier nog even langs te zijn geweest.

Back
Bovenaan