Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Bedankt voor de opheldering, maar de tijd dat Black Friday ook daadwerkelijk alleen op vrijdag was ligt al wel even achter ons.Heb je wel es als het zaterdag is
Dat klopt, daarom zijn we vorig weekend ook al begonnen. Verder stond zowel op de Black Friday-pagina als op alle Black Friday Deal-pagina's dat de actieprijs t/m Black Friday zelf, dus tot vrijdagavond 28-11 middernacht, geldig was. Eigenlijk de gebruikelijke Black-week die je steeds meer bedrijven ziet toepassen. Maar dan wel t/m Black Friday zelf en dan is het klaar.Bedankt voor de opheldering, maar de tijd dat Black Friday ook daadwerkelijk alleen op vrijdag was ligt al wel even achter ons.
It was a jokeBedankt voor de opheldering, maar de tijd dat Black Friday ook daadwerkelijk alleen op vrijdag was ligt al wel even achter ons.
Komt omdat in de VS de maandag na BF nog Cyber Monday komt met vaak nog scherpere prijzen.Dat klopt, daarom zijn we vorig weekend ook al begonnen. Verder stond zowel op de Black Friday-pagina als op alle Black Friday Deal-pagina's dat de actieprijs t/m Black Friday zelf, dus tot vrijdagavond 28-11 middernacht, geldig was. Eigenlijk de gebruikelijke Black-week die je steeds meer bedrijven ziet toepassen. Maar dan wel t/m Black Friday zelf en dan is het klaar.
Sommige bedrijven gaan er na Black Friday nog het hele weekend of zelfs nog een hele week mee door. Dat vinden wij maar raar. Op 6 december hoor je toch ook geen Sinterklaas-reclame of op 27 december een Kerst-reclame meer? Al zolang als wij Black Friday-acties hebben zijn ze t/m die dag geldig.
Nee, want jij hebt 'm besteld en krijgt 'm dus gewoon? Hij is nu uitverkocht en als mensen 'm nu willen bestellen dan kan dat niet meer want hij is uitverkocht. Overigens wordt dit ook op de website uitgelegd, zie het kopje *** Uitverkocht onderaan elke pagina van onze website. Je vindt die pagina ook hier: *** UitverkochtBeste Gizmo, even een gekke vraag maar ik heb al aardig wat bij jullie besteld, bij 1 vd bonnen heb ik thunderminez a 25euro besteld, alleen staat daar een sterretje bij, wat betekent dat deze niet meer op voorraad is. komt daar dan iets soortgelijks voor in de plaats of zo?
aah sorry niet goed gelezen, dank je wel voor je tijd en uitleg!Nee, want jij hebt 'm besteld en krijgt 'm dus gewoon? Hij is nu uitverkocht en als mensen 'm nu willen bestellen dan kan dat niet meer want hij is uitverkocht. Overigens wordt dit ook op de website uitgelegd, zie het kopje *** Uitverkocht onderaan elke pagina van onze website. Je vindt die pagina ook hier: *** Uitverkocht
Jammer ik heb niet in de freak actie besteld. Te laat achter gekomen dat ik in omgeving van huissen oud en nieuw vier, heb maar met blackfryday deals besteld en afgelopen week nog een bestellinkje. Toch een nette 800euros. Maar nou heb ik een vraag, komt er nog iets leuks aan met de demo ofzo. Want het kriebelt nog steeds om een leuk doosje bij te bestellen!Update Freak-actie: Maximale korting?
Inmiddels hebben we alle Freak-bestellingen nagelopen en nagerekend om er zeker van te zijn dat iedereen de maximale korting heeft gekregen waar hij/zij recht op heeft. De Freak-bestellers waarvan is gebleken dat die nog niet de maximale korting hadden gekregen, hebben inmiddels een mail van ons gehad. Mocht het zo zijn dat jij dacht ook nog wat tegoed te hebben maar heb je geen mail van ons gehad? Kijk dan eerst even in jouw SPAM-/Reclame-folder van de mail. Staat daar ook niets, neem dan a.u.b. even contact met ons op via [email protected]