dvisser050
VWC lid
Oriental Mandarin voor 225Waren er nog mooie acties dan? Kom het helaas niet redden vanavond.
Een aantal cake deals
Event Nebula 119,95
Riakeo alle cakes 150
En nog wat, weet niet meer precies
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oriental Mandarin voor 225Waren er nog mooie acties dan? Kom het helaas niet redden vanavond.
Otello is volgens mij nooit een 2e batch van geïmporteerd. Ik heb hem vorig jaar geschoten en moet zeggen paar jaartjes drogen heeft deze compound goed gedaanEn in de bunker nog een aantal Otello's zien staan van batch 2019 voor de liefhebber![]()
Ah oke, zou kunnen inderdaad. Heb hem zelf nooit gehad maar het viel me op hahaOtello is volgens mij nooit een 2e batch van geïmporteerd. Ik heb hem vorig jaar geschoten en moet zeggen paar jaartjes drogen heeft deze compound goed gedaan
Otello is volgens mij nooit een 2e batch van geïmporteerd. Ik heb hem vorig jaar geschoten en moet zeggen paar jaartjes drogen heeft deze compound goed gedaan
Ah oke, zou kunnen inderdaad. Heb hem zelf nooit gehad maar het viel me op haha
Je mist wel wat. Echt een enorm toffe compound.Bedankt mannen voor deze FOMO.
Begin in het jaar misgegrepen bij Vathorst, erna nergens meer gevonden bij shops waar ik kom.
Deze kan ik naar alle waarschijnlijkheid plaatsen in het lijstje welke topper heb jij nooit gehad.
Ach je kan niet altijd winnen.
Je mist wel wat. Echt een enorm toffe compound.