harry janssen
VWC lid
Maak me gek janNieuwe dingen waarmee we zelfs jou hopelijk nog gaan verrassen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maak me gek janNieuwe dingen waarmee we zelfs jou hopelijk nog gaan verrassen![]()
Van mij mag je, maar weet je wel hoeveel E-nummers daar in zitten? Levensgevaarlijk. Net zo erg als vuurwerk… oh wachtPrima, maar dan eet en drink ik wel zoveel van je buffet tot je weer break even draait op mijn order![]()
Vorig jaar skyward toch van poema? Dan doe nu maar de poema redGoedemiddag allemaal,
Iets eerder dan normaal, omdat ik later deze week veel te krap zit in mijn tijd. Er staan in ieder geval wat verse acties klaar op de shop. Die acties gaan aan het einde van de middag online.
Binnen 2 weken lanceren we onze boxenactie! Welke denken jullie dat het dit jaar is?
En zijn jullie al klaar voor de jaarlijkse FOMO test? Mysterydeal rondje incoming!
Fijne woensdag.
PS Minimale bestelwaarde is vanaf nu 50,-
Groeten, Jan
Dat dacht ik ook door mijn vader zelfs mee te nemen... neem je net je eerste hap wordt er verdacht snel omgeroepen dat je order klaar staat.Prima, maar dan eet en drink ik wel zoveel van je buffet tot je weer break even draait op mijn order![]()
Ja precies het is doorgestoken kaart allemaal, je hebt ons doorDat dacht ik ook door mijn vader zelfs mee te nemen... neem je net je eerste hap wordt er verdacht snel omgeroepen dat je order klaar staat.
Wat word de actie dan 3 compounds van rond de 100 euro weer en dan 1 gratis?Door die tailbak zeker![]()
Nee, 3 compounds boven de 300 euro en dan een bakje van 6 tientjes erbij..Wat word de actie dan 3 compounds van rond de 100 euro weer en dan 1 gratis?
Jan ik heb je hoog zitten want je hebt je naam al mee natuurlijk, maar of dit verstandig zou zijn?Nee, 3 compounds boven de 300 euro en dan een bakje van 6 tientjes erbij..
Ja het huis wint altijd, helaas!Dat dacht ik ook door mijn vader zelfs mee te nemen... neem je net je eerste hap wordt er verdacht snel omgeroepen dat je order klaar staat.
Nee vorig jaar had ik 3 compounds voor samen 340 ofzo en toen kreeg je de skyward erbijNee, 3 compounds boven de 300 euro en dan een bakje van 6 tientjes erbij..
Ja dat bedoeld Jan ookNee vorig jaar had ik 3 compounds voor samen 340 ofzo en toen kreeg je de skyward erbij
Hoop dit jaar dan op 3 boven de 300 en een compounds van minimaal 9 tientjesJa dat bedoeld Jan ook
Haha, grapje mensen.. Uiteraard hebben ze hier altijd goede deals! Geen probleem, gewoon even afwachten TwannesJan ik heb je hoog zitten want je hebt je naam al mee natuurlijk, maar of dit verstandig zou zijn?![]()
Dat zou wel een hele dikke zijn als mystery. Wat mij betreft een van de mooiste nieuwkomers van dit jaar.Ik verwacht de alom geprezen Century Show XXL als mystery. En dat iedereen hem dan om wil ruilen.![]()
Jij bent echt knettahDat zou wel een hele dikke zijn als mystery. Wat mij betreft een van de mooiste nieuwkomers van dit jaar.