Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wil ze ook best wel wat eerder op komen halen hoorAls verkopers en liefhebbers van donadoni willen we natuurlijk niets liever!
Hahaha zou wat wezen : op de voorpagina van de telegraaf : Vuurwerkliefhebbers halen in de haven containers met vuurwerk leegIn Rotterdam desnoods, is weer eens anders als coke uithalers![]()
Zit volgens mij in hetzelfde rac besluit, oude voorraad kooien ,dus invullen dat bezwaarschrift/internet consultatieDe discussies gaan op dit moment alleen maar om nieuwe producten met fluit en draai effecten. Maar hoe zit het met de gekooide producten?
Ik ben bang dat mijn halve bestelling wordt geannuleerd Jan! Geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld.![]()
Zie een paar posts terug. Ook hier is geen definitieve besluitvorming. Onze vraag is vooral wat winkeliers met de artikelen moeten doen die in kooi zaten en al op voorraad lagen (oude voorraad die in het begin van het jaar met de vroege vogel actie in de aanbieding is gegaan).De discussies gaan op dit moment alleen maar om nieuwe producten met fluit en draai effecten. Maar hoe zit het met de gekooide producten?
Ik ben bang dat mijn halve bestelling wordt geannuleerd Jan! Geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld.![]()
Zie een paar posts terug. Ook hier is geen definitieve besluitvorming. Onze vraag is vooral wat winkeliers met de artikelen moeten doen die in kooi zaten en al op voorraad lagen (oude voorraad die in het begin van het jaar met de vroege vogel actie in de aanbieding is gegaan).
Was er nou stiekem nog een tycoon beschikbaar gekomen?Goedemiddag allemaal,
Ik heb morgen weinig tijd dus vandaag wat onderhoud gepleegd aan de website. Artikelen die niet meer terugkomen, hebben label op=op gekregen en staan in bunkeropruiming categorie. Ook staan er wat verse weekenddeals klaar. Die gaan vanavond al in, dus een dagje extra deze week.
Veel shopplezier!
Groeten, Jan
Nee geen annuleringen gehad. De beschikbare voorraad is vergeven.Was er nou stiekem nog een tycoon beschikbaar gekomen?
Er stond er net nog eentje beschikbaar. Die heb ik in het winkelwagentje gegooid en rapido afgerekendNee geen annuleringen gehad. De beschikbare voorraad is vergeven.
Dat is iets te ver voor mij, toch bedanktWil je niet verleiden maar in marrum staat nog een Typhoon voor €134,95 nog €5 goedkoper![]()
Zou je hier nog eens naar kunnen kijken? Kan je eventueel het ordernummer in een pb-tje sturenNee geen annuleringen gehad. De beschikbare voorraad is vergeven.
Dat is inderdaad de aangewezen route voor vragen over je ordersZou je hier nog eens naar kunnen kijken? Kan je eventueel het ordernummer in een pb-tje sturen