[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Dat is geen brutale vraag maar lijkt me een hele logische vraag als dat inderdaad in kannen en kruiken is. Maar is dit al zeker? Want dan loopt de informatievoorziening vanuit de importeur achter t.o.v. de informatie die mij bekend is en daar is wekelijks contact kan ik je garanderen😜

Ik heb vorige week een statement gemaakt m.b.t. de voornemens uit de concept brief. Zie in dit topic post #583
Dank je voor het bericht en een 'blik achter de schermen'. Kolere wat een jaar..
Weet je we zien het wel Jan. We houden hoop en anders komt het ook goed ;)

Die red passion bedoel je ?en is die nouw 20 of 28mm en is het multishape of i shape.
Haha ik werk gewoon mijn lijstje af met wat ik live wil zetten man haha. 1x alles gekeken en toen het lijstje gemaakt. Gezien het gewicht en aantal shots zal het sowieso 20mm zijn.

Heb het filmpje ergens staan op de computer, zal ik straks ff opstarten om te kijken en op zijn minst iets zinnigs te zeggen van de effecten😅

Dat is geen brutale vraag maar lijkt me een hele logische vraag als dat inderdaad in kannen en kruiken is. Maar is dit al zeker? Want dan loopt de informatievoorziening vanuit de importeur achter t.o.v. de informatie die mij bekend is en daar is wekelijks contact kan ik je garanderen😜

Ik heb vorige week een statement gemaakt m.b.t. de voornemens uit de concept brief. Zie in dit topic post #583

Begrijp ik je nu goed dat jij andere informatie heb dan wat er in dit topic staat?

Ik snap er niks meer van 😅

Ik ook niet!! Wolff (Koala op het forum) heeft toch aangegeven dat producten van wolff niet komen!! Zie hier op de site nog, de monster Phoenix staan, fluitbakken, etc.. Ik zie door de bomen het bos niet meer....:shocked:

De Quad Squad zie ik alleen nog maar bij jullie op de site staan, en op vuurwerkland.nl die van de week online is gegaan bij diverse bedrijven staat ie nog niet... Ook hier zie ik door de bomen het bos niet meer:confused:. De Crazy Hornet valt buiten de nieuwe regeling die 1 oktober ingaat begreep ik. Allemaal lastig...:shocked:

Ik ook niet!! Wolff (Koala op het forum) heeft toch aangegeven dat producten van wolff niet komen!! Zie hier op de site nog, de monster Phoenix staan, fluitbakken, etc.. Ik zie door de bomen het bos niet meer....:shocked:
De lijst van koala klopt! Donadoni heeft de monster phoenix nog te koop staan maar die gaat niet geleverd worden in Nederland dus bestellen heeft geen zin

De lijst van koala klopt! Donadoni heeft de monster phoenix nog te koop staan maar die gaat niet geleverd worden in Nederland dus bestellen heeft geen zin
Zo staan er wel meerdere artikelen op helaas, nog even los vd oude gekooide producten die wellicht gaan afvallen 🥲 maar er zijn gelukkig nog genoeg leuke nieuwe aanvullingen vanuit het wolff assortiment 👍

Eerst zien, dan geloven. De aanpassing in het RACT is nog niet in beton gegoten!

Mooie aanbiedingen weer Jan!
De Gold Navy blijft toch wel een prachtige bak.

Kleine update. Vandaag even contact gehad met Wolff. De desbetreffende artikelen met fluit, swirl, end. zullen binnenkomen maar de vraag is wel of ze uitgeleverd kunnen worden. Zoals Pietje ook zegt, is het wachten op de officiële/definitieve richtlijnen. Wij zullen daarna waar nodig acteren. De desbetreffende producten zal ik wel uit de shop halen totdat er duidelijkheid is (en dan hopelijk weer online zetten). Groeten Jan

Kleine update. Vandaag even contact gehad met Wolff. De desbetreffende artikelen met fluit, swirl, end. zullen binnenkomen maar de vraag is wel of ze uitgeleverd kunnen worden. Zoals Pietje ook zegt, is het wachten op de officiële/definitieve richtlijnen. Wij zullen daarna waar nodig acteren. De desbetreffende producten zal ik wel uit de shop halen totdat er duidelijkheid is (en dan hopelijk weer online zetten). Groeten Jan
Dit geeft de burger moed.

Én mensen neem even de moeite om een bezwaar in te dienen/reactie te geven op het rac, alle beetjes helpen uiteraard in deze 👍

• Like
Waarderingen: n4ck
Én dan beloofd jan ook weer een super scherpe actie te doen mbt deze producten,............toch Jan 🤣🤣🤣🤣😉 beetje hulp van wolff misschien margetechnisch om het te vieren?😇

Als ze binnen komen gewoon uitleveren. Ziet niemand😃

Back
Bovenaan