grensknaller
VWC lid
Nee joh! Laat deze maar keertje aan je voorbij gaanEven de kids in bed knallen en me dan gruwelijk irriteren aan dat tering spookje..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee joh! Laat deze maar keertje aan je voorbij gaanEven de kids in bed knallen en me dan gruwelijk irriteren aan dat tering spookje..

het spookje is nog wel ook dezelfde kleur (wit) of heeft die zijn cammo pak aangetrokken ???Het is blijkbaar toch te doen... Ik heb al een goed antwoord mogen ontvangen![]()
Dit is wel heel snel om te suggereren naar tips Harryhet spookje is nog wel ook dezelfde kleur (wit) of heeft die zijn cammo pak aangetrokken ???
Bedankt voor de tipDit is wel heel snel om te suggereren naar tips Harry![]()
Toch gek dat je hem ook zo snel vindt deze keer. De vorige keer heb ik ook zo erg moeten zoeken.Jan.. ik heb hem gevonden maar zo kan je niet zijn toch... jeeeeezus! Dat ik dit spookje gevonden heb terwijl ik vorig jaar uren heb gezocht.
Vorig jaar ging ik er half bakken in met het idee dat ik hem wel ff easy zou vinden. Nu van het begin serieus genomen..hahaToch gek dat je hem ook zo snel vindt deze keer. De vorige keer heb ik ook zo erg moeten zoeken.
Nou ik heb dat grafspook nergens gevonden en gooi de knuppel in het hoenderhok. De tyfus met je spook. Zoek wel een biertje in de koelkastVorig jaar ging ik er half bakken in met het idee dat ik hem wel ff easy zou vinden. Nu van het begin serieus genomen..haha