Waltr
VWC lid
Nog meer mensen met afkickverschijnselen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog meer mensen met afkickverschijnselen![]()
meer mag er toch niet in 020 toch ???Ja, dan kun je maar een klein vuurtje stoken.
meer mag er toch niet in 020 toch ???
nee nee nee daar doet harry niet aan mee !!! gewoon volgas maximaal gevuld 30mm geweld en pracht komend oud en nieuw mensen

, en waar halen we dat bij ........................................Jan Jan Jan 

Hoe kom je dr bij....Nog meer mensen met afkickverschijnselen![]()
hopelijk hebben jullie als gezin / familie ondanks alles nog een beetje mooie jaarwisseling gehad manHoe kom je dr bij....
Tnx man!! Ondanks alles was het echt een mega mooie avond!!hopelijk hebben jullie als gezin / familie ondanks alles nog een beetje mooie jaarwisseling gehad man![]()
das fijn om te horen manTnx man!! Ondanks alles was het echt een mega mooie avond!!![]()
Doe het dan gewoon, mijn zegen heb jeIk zou niets liever willen...![]()
Met welk assortiment? De bunkers zijn leeg gekocht. En vooral met welke zin als er straks een verbod komtDoe het dan gewoon, mijn zegen heb je![]()
Hier draait mijn maag zowat van om he! Gewoon een lege bunker die mogelijk niet aangevuld wordtMet welk assortiment? De bunkers zijn leeg gekocht. En vooral met welke zin als er straks een verbod komt![]()
Als is betrekkelijk en ik ben de eeuwige optimistMet welk assortiment? De bunkers zijn leeg gekocht. En vooral met welke zin als er straks een verbod komt![]()
Beetje optimisme blijven houden Jan we zitten pas in de eerste ronde dus nog geen handoek in de ring gooien héMet welk assortiment? De bunkers zijn leeg gekocht. En vooral met welke zin als er straks een verbod komt![]()
Volgens mij is dit gewoon weer een marketingtruc…Met welk assortiment? De bunkers zijn leeg gekocht. En vooral met welke zin als er straks een verbod komt![]()