[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Soms nog wat problemen, vooral met de winkelwagen. Ik ben wel benieuwd naar jullie mening.. zijn de nieuwe 999/888 fonteinen beter als de popcorn en/of crackling crystal?

Soms nog wat problemen, vooral met de winkelwagen. Ik ben wel benieuwd naar jullie mening.. zijn de nieuwe 999/888 fonteinen beter als de popcorn en/of crackling crystal?

De 888 is anders dus die moet je niet vergelijken. De 999 ziet er redelijk vergelijkbaar uit qua grootte van de crackling als je hem vergelijkt met de Popcorn, misschien dat de 999 zelfs een iets grotere crackling wolk heeft. Ga je de 999 vergelijken met de Crackling Crystal dan denk ik dat de CC iets intenser is maar dan heb je natuurlijk ook het verschil in kruitgewicht (190 vs 500g) en prijs.

Sluit me aan bij Knettermans. De 999 kan je het beste vergelijken, mijn indruk is dat de crackling hoger en breder uitslaat dan bij de Popcorn.

Haha ja Cat 1 afhalen kan altijd toch :p
Nee ik ga 28 december pas afhalen maar de 26e van deze maand breng ik een paar roze koeken langs!

En als alles volgens planning gaat kom ik helpen om die koeken op te maken :)

Gelijk weer wat CAT1 aanvullen voor de jongste met 20% korting, mooi meegenomen.

benieuwd of de whistling rainbow nog terug komt. die stond hoog op het lijstje dit jaar. zie dat ik hem gemist heb :(,

Iemand meer problemen met de 'ik ben geen robot/reCAPTCHA? Ik heb er elke dag problemen mee maar vandaag kom ik er niet doorheen. Ook met adblocker uit geen succes. Blijf aangeven 'probeer het opnieuw', ook na meerdere keren juist invullen. Test wel m'n geduld in de ochtend :p

Edit: Oorzaak blijkt mijn verouderde browser te zijn i.s.m. oude macOS. Ach, soort ongevraagde digitale ruggengraat voor toekomstige bestellingen...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan