En de nummer 1 van mijn wensenlijst ook af kunnen strepen! Rainbow
Bedankt feestje! En persoonlijk vind ik die spontane aanvullingen leuker dan met dat enorme gehype, dus ook bedankt daarvoor![]()
Mee eens!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En de nummer 1 van mijn wensenlijst ook af kunnen strepen! Rainbow
Bedankt feestje! En persoonlijk vind ik die spontane aanvullingen leuker dan met dat enorme gehype, dus ook bedankt daarvoor![]()
Soms nog wat problemen, vooral met de winkelwagen. Ik ben wel benieuwd naar jullie mening.. zijn de nieuwe 999/888 fonteinen beter als de popcorn en/of crackling crystal?
Soms nog wat problemen, vooral met de winkelwagen. Ik ben wel benieuwd naar jullie mening.. zijn de nieuwe 999/888 fonteinen beter als de popcorn en/of crackling crystal?
Jij mag al eerder afhalen?![]()
Haha ja Cat 1 afhalen kan altijd toch
Nee ik ga 28 december pas afhalen maar de 26e van deze maand breng ik een paar roze koeken langs!
Had in gedachten om vanmiddag wat handjes te schudden en me voor te stellen. Maar zal jullie een keelontsteking besparen![]()
Had in gedachten om vanmiddag wat handjes te schudden en me voor te stellen. Maar zal jullie een keelontsteking besparen![]()