[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Hi ZHE. Ik heb ook besteld voor de eerste keer alleen ik heb dus tussen 0830 en 09.00uur ophalen. Ik weet niet of het mogelijk is dat we ruilen? Als je een PM kunt sturen naar me (als dat mogelijk is op dit forum) dan kunnen we misschien wat voor elkaar betekenen.

Er zaten zeker wel wat leuke aanbiedingen bij en heb even getwijfeld maar die afstand is wel echt een dingetje. Voor minder dan 6 of 8 boxen loont het zich helaas niet om die kant op te rijden (2 uur heen 2 uur terug minimaal). Maar he des te positiever voor de andere leden dan is daar meer voor beschikbaar haha.
Wat niet is kan nog komen he, komen regelmatig goeie acties voorbij. Voor je het weet heb je 8 compounds geshopt.

Hi ZHE. Ik heb ook besteld voor de eerste keer alleen ik heb dus tussen 0830 en 09.00uur ophalen. Ik weet niet of het mogelijk is dat we ruilen? Als je een PM kunt sturen naar me (als dat mogelijk is op dit forum) dan kunnen we misschien wat voor elkaar betekenen.

ik kom ook die tijd, had ook liever nacht slot gehad helaas al weg toen ik ging bestellen

Laatst bewerkt:
De afgelopen week is het aantal ONLYFREAKS-leden bijna verdubbeld (!) tot meer dan 1.000!:D
Daarom hebben we besloten om de inschrijving voor ONLYFREAKS voorlopig te sluiten.

Het concept van vuurwerkfeestje is echt wel top.
Meer dan 1000 is echt veel.

Afgelopen jaar heb ik de profimix reloaded gehad. Voor mij echt leuk. Ardi ging helaas niet door.

Niet goedkoop, maar ik kijk al echt uit naar andere speciaaltjes dit jaar….

Komen er nog blokken vrij op 28 december? Wilde net wat bestellen maar kan op die datum niks meer aanklikken?

En alweer wat bijgekocht bij de importeurs:D? Benieuwd wanneer we weer een update hierin kunnen verwachten.

En alweer wat bijgekocht bij de importeurs:D? Benieuwd wanneer we weer een update hierin kunnen verwachten.

Ja! Weet niet wat het is dit jaar, ben nog 100% gericht op vuurwerk en de koopdrang is enorm. Meer dan alle andere jaren! Dus laat maar komen:D

Sowsow, jullie hadden zeker allemaal goeie decemberbrieven gehad! Maare, ik zit sindskort ook op deze vwf sneltrein, dus ik ben benieuwd wat er dit jaar allemaal gaat komen! :cool:

We zijn nu evaluatiebezoekjes aan het plannen met onze leveranciers, uiteraard kijken we dan ook naar leuke buitenkansjes maar is ook afhankelijk van wat er is:D

Ik hoop dat jullie snel weer een mooie aanvulling hebben in het assortiment zo dat ik jullie eens met een bezoek kan vereren. Zal vast wel goedkomen aangezien de meeste decemberleden al niet meer online zijn en de producten vast minder snel weg zijn dan de laatste keer :angel:

Ik hoop dat jullie snel weer een mooie aanvulling hebben in het assortiment zo dat ik jullie eens met een bezoek kan vereren. Zal vast wel goedkomen aangezien de meeste decemberleden al niet meer online zijn en de producten vast minder snel weg zijn dan de laatste keer :angel:

Ben wel benieuwd of dit zo is haha. Ben nog geen half jaar lid, maar al langer een vuurwerk gek. Maar merk nu al dat er best veel mensen langer bezig zijn met het vuurwerk, waaronder ik zelf!

Het lijkt ook wel of dit forum makkelijker op Google te vinden is, kan aan mij liggen hoor.

Wellicht hoeven we niet al te lang te wachten op de eerste VrijMiBo bij Vuurwerkfeestje dit jaar. Een aanrader om een bezoekje te brengen, gezellig met lotgenoten ouwehoeren, drankje doen en kruit snuiven in de bunkers :p

Wellicht hoeven we niet al te lang te wachten op de eerste VrijMiBo bij Vuurwerkfeestje dit jaar. Een aanrader om een bezoekje te brengen, gezellig met lotgenoten ouwehoeren, drankje doen en kruit snuiven in de bunkers :p
Dan moet ik echt een keer proberen te komen, ondanks de lange rit.
De nachtelijke wachtrij de 28e heeft me wel leuke gesprekken opgeleverd.

Back
Bovenaan