Richardus
VWC lid
Is het zeker dat die gruwelijke 30mm boxen met kooi zijn?
Post eerderZo ver ik weet zijn de 100 shots 30mm gewoon in kooi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Post eerderZo ver ik weet zijn de 100 shots 30mm gewoon in kooi.
Aah oke!Daar staan er al 2 van in bestelling
Maar thnx voor het meedenken.
De crossettes zonder 'tail' vind ik persoonlijk nog wat mooier.
Qua magnum is de boel wel bereikt, en staat alles op de site momenteel.Komt er nog Magnum bij in Haulerwijk? Of wat kunnen we nog verwachten?![]()
Er staat toch helemaal nog geen magnum op de site?Qua magnum is de boel wel bereikt, en staat alles op de site momenteel.
Met Knallende groet,
Team Vuurwerkoutlet en Pyro Outlet
Momenteel alleen even de Turbo display, en er komen idd nog wat toevoegingen bij. Dit betreffen met name producten die al wat langer meelopen bij magnum.Er staat toch helemaal nog geen magnum op de site?
Dus komt er nog wel magnum spul bij?Momenteel alleen even de Turbo display, en er komen idd nog wat toevoegingen bij. Dit betreffen met name producten die al wat langer meelopen bij magnum.
Daar hoop ik ook op!Dus komt er nog wel magnum spul bij?hoop op oa de 400 shots!
Gave box! Ik hoop dat er nog een ronde komt, want helaas heb ik de eerste gemistOver mysterydeals gesproken.. eindelijk een straatfilm van de eerste deal begin dit jaar, de bluelion king
Die had ik even gemist, maar wat een gruwelijke box zeg.Over mysterydeals gesproken.. eindelijk een straatfilm van de eerste deal begin dit jaar, de bluelion king