Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die is er idd nog wel, bijzondere melding, ik durf niet voorbij "plaats bestelling" te klikken haha dus als er andere besteller is waar het wel werkt...of iemand van VwOutlet je ff helpt
Als je plaats bestelling doet, krijg je eerst bestelling details te zien, daar staat al dat er geen afhaalmomenten meer beschikbaar zijn en kan je dus ook niet afrekenen.Die is er idd nog wel, bijzondere melding, ik durf niet voorbij "plaats bestelling" te klikken haha dus als er andere besteller is waar het wel werkt...of iemand van VwOutlet je ff helpt
Ik zie het inderdaad, ik ga even kijken als ik het kan oplossen!Als je plaats bestelling doet, krijg je eerst bestelling details te zien, daar staat al dat er geen afhaalmomenten meer beschikbaar zijn en kan je dus ook niet afrekenen.
Top geregeld, dank je wel voor jullie snelle hulp/reactieAls het goed is is het nu opgelost!
Ik niet, neem geen gok dat het een 20 mm baktoch de gok maar genomen![]()
Ik niet, neem geen gok dat het een 20 mm bak
is.. zul je net zien dat het een 25 of 30 mm is![]()
Als je een beetje pecht hebt is het een 1.2" Temptation Willow 100 shots
Ook maar weer een gokje gewaagd. Vorig jaar de Crackle King helaas niet meegekregen omdat ie nat zou zijn. Achteraf erg balen aangezien het een top bak bleek. Nu hopelijk weer een mooie deal en 'm dit keer wel mee te krijgen.