[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Welke vestiging? Kan zijn als je 1 item hebt, dat die al uitverkocht is tussen je in winkelmand stoppen en betalen...

Die is er idd nog wel, bijzondere melding, ik durf niet voorbij "plaats bestelling" te klikken haha dus als er andere besteller is waar het wel werkt...of iemand van VwOutlet je ff helpt

Die is er idd nog wel, bijzondere melding, ik durf niet voorbij "plaats bestelling" te klikken haha dus als er andere besteller is waar het wel werkt...of iemand van VwOutlet je ff helpt

óók met andere producten werkt het niet, ligt dus niet aan de mysterydeal...ben idd benieuwd of er meer mensen een probleem mee hebben?

Als je plaats bestelling doet, krijg je eerst bestelling details te zien, daar staat al dat er geen afhaalmomenten meer beschikbaar zijn en kan je dus ook niet afrekenen.

Even een vraagje, is het mogelijk om afhaal tijden toe te voegen op 30 december? 28 december zit al aardig vol met ritjes..

Ook maar weer een gokje gewaagd. Vorig jaar de Crackle King helaas niet meegekregen omdat ie nat zou zijn. Achteraf erg balen aangezien het een top bak bleek. Nu hopelijk weer een mooie deal en 'm dit keer wel mee te krijgen.

Back
Bovenaan